Ga naar inhoud

Verwijderde bestanden terughalen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Onlangs maakte ik een verkeerde sleepbeweging met de muis en kopieerde daarmee de “Pictures”-map naar de “Scans”-map. Toen ik de gekopieerde map onder “Scans” wilde verwijderen, kreeg ik de vraag of ik zeker wist dat de files permanent verwijderd konden worden, omdat een aantal files te lange namen had voor de Prullenbak. Ik klikte op Ja, want het was toch een kopie wat ik wilde wissen. Wat schetst mijn verbazing en vooral frustratie toen niet alleen de kopie maar ook de originele “Pictures”-map werd verwijderd en ook meteen definitief. Weg foto’s. Nu maak ik gelukkig regelmatig back-ups, dus 99% heb ik terug kunnen halen, maar ik mis toch een paar foto’s en dat zijn ook nog eens foto’s die niet opnieuw gemaakt kunnen worden.\r\n\r\nVraag: hoe kan ik verwijderde bestanden terughalen? Ik weet dat er programmaatjes voor zijn, maar wie weet hoe die heten en waar ik die kan vinden? Twee programma’s hebben we al geprobeerd, Recuva en Restoration, maar die hebben helaas niets terug kunnen vinden.\r\nWij gebruiken Vista Home Premium, UK.
Link naar reactie
[url]http://www.pcinspector.de/default.htm?Language=46[/url]\r\nsandisc rescue pro vind ik een hele fijne maar is niet gratis, de proefversie wel\r\nmaar die kan geen gevonden bestanden opslaan.\r\nvolgens mij zijn de versies hoger dan 3.3 niet geschikt voor harde schijven.\r\n\r\n\r\nals er over de vrij gekomen ruimte al iets heen gezet is kan je het trouwens wel vergeten.\r\n\r\nzoek hier ook eens tussen\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/search.php?searchid=994714[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...