Ga naar inhoud

branden audio cd's mislukt


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste lezers,\r\n\r\nik heb het volgende probleem: Als ik een kopie wil maken van een audio cd met nero lijkt er in eerste instantie niets aan de hand. De cd wordt gelezen Er wordt een tijdelijk bestand gemaakt op de harde schijf. Maar zodra er gebrand moet worden stokt het systeem na 1 seconde en krijg ik de melding: SCSI opdracht afgebroken\r\nDan komt de naam van de cd brander en vervolgens Brandproces mislukt met 32 x.\r\nHeeft iemand een idee hoe dit kan ontstaan.\r\nIk kan wel data cd\'s branden met foto\'s bijvoorbeeld maar bij audio cd\'s weigert het .\r\nAls ik mediaplayer gebruik om een cd te rippen gebeurt ongeveer hetzelfde.\r\nIk denk dus dat dit met elkaar te maken heeft.\r\nJoop
Link naar reactie
Misschien ligt dat probleem dat je op hoge snelheid brand daardoor er veel fouten ontstaat.\r\nMeestal brand ik op 8x wel langzaam maar hebt geduld.\r\n\r\nHeb je toevallig geprobeerd om op lagere snelheid te branden?\r\n\r\nDat CD die je vervolgens wilde kopieren is die niet toevallig beveiligd?\r\nEn wat voor CD\'s gebruik je om audio cd\'ste branden?\r\n\r\nHeb je toevallig nero geprobeerd? \r\nDaar heb je ook een optie dat je audio cd\'s kunt branden
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Inmiddels heb ik een nieuwe brander, maar het probleem blijft helaas bestaan.\r\nHet wonderlijke is ook dat de nieuwe brander en evenals de oude probleemloss cd\'s brandt met data in concreto foto\'s en hij stokt bij het branden van audio cd\'s.\r\nIk denk dt het iets met de instellingen van windows vista of de instellingen van Nero te maken moet hebben, want het is overduidelijk geen probleem van de brander .\r\nJoop.
Link naar reactie
[QUOTE=jvandoeselaar;421333]Inmiddels heb ik een nieuwe brander, maar het probleem blijft helaas bestaan.\r\nHet wonderlijke is ook dat de nieuwe brander en evenals de oude probleemloss cd\'s brandt met data in concreto foto\'s en hij stokt bij het branden van audio cd\'s.\r\nIk denk dt het iets met de instellingen van windows vista of de instellingen van Nero te maken moet hebben, want het is overduidelijk geen probleem van de brander .\r\nJoop.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nWelke versie Nero heb jij? :confused:\r\nEn heb je Nero als eerder eens opnieuw geinstalleerd?\r\nMaak maar een log wat erik al heeft gezegd.\r\n\r\nErikhouder hij heeft gezegd\' hij kan wel data cd\'s branden maar geen audio cd\'s?\r\nLigt dat niet toevallig iets met dat audio optie of is het geen hardware probleem in dat besturingsysteem?\r\n\r\nHoe heten die merken CD\'s die je dan gebruik?
Link naar reactie
Ik heb inmiddels ook een andere versie van Nero : Nero Essentials, die bij de brander op een cd zat geinstalleerd, maar ook dat lost het probleem niet op.\r\nIk heb wel ontdekt dat er nog een probleem is;\r\nAls ik probeer audio cd\'s te rippen of te branden met Mediaspeler gebeurt er ongeveer hetzelfde.\r\nRippen stopt bij het eerste nummer na ongeveer 20%, waarna er na ieder nummer fout komt te staan.\r\nBranden van een cd met wav bestanden die ik met audacity van een oude LP heb gemaakt lukt ook niet via Mediaspeler. Trouwens ook niet met de versies van Nero die ik heb geprobeerd.\r\nHet gebeurt zowel bij nieuwe als bij oudere audio cd\'s dus het kan denk ik ook niet liggen aan de beveiliging van de audio cd\'s.\r\nZij er misschien versies van Windows Vista Ultimate die verkeerde besturingsprogramma\'s hebben voor cddvd branders spelers?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...