Ga naar inhoud

Ter Info


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste forum leden, helaas moet ik u mededelen dat zowel ons thuis netwerk als het W-ecc netwerk onder vuur van diverse internet vandalen ligt.\r\nInmiddels is er bij onze hoostingsprovider de SQL database van het W-ecc forum onder uitgehaald.\r\nEn heeft er inmiddels ook al een beheersing van mijn basis/kantoor MSN account plaats gevonden en aan een ieder die zich in de msn lijst van dit account bevond is een virus email verstuurd uit mijn naam.\r\nWil de gene die die een dergelijke mail via mijn MSN account dan ook ontvangen hebben dit bericht niet te openen en te verwijderen. Zowel de aan het W-ercc project verbonden ISP\'s als ik zelf zijn druk doende om zoveel mogenlijk data te vergaren om vervolgens een tegen stap te kunnen ondernemen.\r\nHoop u allen hiermede voldoende op dde hoogte gesteld te hebben teken ik met een vriendelijke groet.\r\n\r\nNamens het W-ECC team en mijzelf Gerard
Link naar reactie
[quote]Inmiddels is er bij onze hoostingsprovider de SQL database van het W-ecc forum onder uitgehaald.[/quote]\r\nNa een bezoekje aan je website leek mij dit probleem (al dan niet grotendeels) al opgelost te zijn. \r\nBlijft het probleem met je thuisnetwerk. En ik neem aan dat je provider je daar niet mee helpt.\r\n\r\nWat ik persoonlijk erg interessant vind is dit:\r\n[quote]druk doende om zoveel mogenlijk data te vergaren om vervolgens een tegen stap te kunnen ondernemen.[/quote]\r\n\r\nKun je daar meer over vertellen, of moet ik jouw bericht op dit forum zien als niets anders dan een waarschuwing en wil je het daar bij laten?\r\n\r\nGewoon, geinteresseerd (=understatement).
Link naar reactie
Ach dat weet je nu eenmaal zodra je aan een dergelijk project begint, er zijn nu eenmaal altijd figuren te vinden die het voor anderen wensen te verzieken.\nHet blijkt nu dat we onder vuur lagen van een aantal script kiddies van zoals het zich er nu na uitlaat zien afkomstig uit de UK.\nAlle computers in het W-Ecc netwerk en in mijn kantoor/prive netwerk zijn overeind gebleven (draaien alle een Linux OS zonder Root als user), wel heeft onze web hoostings provider het vuur aan de schenen gelegen gehad de SQL database aldaar ligt voor een gedeelte op zijn gat.\nDe door aan het project gekoppelde provider(s) zullen zelf verdere stappen ondernemen tegen bij de aanval betrokken figuren is mij heden morgen te kennen gegeven.\nAl met al was het weer een druk avond/nachtje voor de W-ecc vrijwilligers om het netwerk overeind te houden.\n\nMannen dank voor de ondersteuning en het opgebrachte begrip.\n\nGerard
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...