Ga naar inhoud

psp op tv


Anoniem2

Aanbevolen berichten

beste mensen.\r\nik heb gisteren een kabel gekocht voor psp om op de tv tekijken.\r\ndie kabel heet high component cable.\r\nkijk ik heb 5 stekkers.\r\nde Y is groen\r\npb/cb blauw\r\npr/cr rood\r\nL grijs\r\nR rood\r\n\r\ndie aansluitingen moet ik hebben maar waar alleen op onze tv zit de L en de R\r\nwaar moeten die andere in ?????\r\n\r\nweet u dat miss/\r\nalvast bedankt voor u moeite
Link naar reactie
[quote=Doc!;412340]Dan zul je moeten kijken of er een PSP naar Scart kabel is. Component is volgens mij alleen geschikt om aan te sluiten op LCD tvs.\nOf je moet een video-in poort hebben (gele tulp) maar dat denk ik niet.[/quote]\nScart of component is precies hetzelfde ,alleen de stekker is anders.\nJe kunt ook een scart adapter gebruiken ,,een scart plug waar 3 tulpjes in kunnen.\n \n \nMaar hij heeft een snoer waar te veel tulpstekkers aan zitten.?Is waarschijnlijk een RGB aansluit kabel.\n \nVoor een normale tv ,beeldbuis of lcd ,moet je een kabel hebben met een scart ,,of 3 tulpstekkers -geel(video)- rood en wit (geluid)
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;412366]Scart of component is precies hetzelfde ,alleen de stekker is anders.\r\nJe kunt ook een scart adapter gebruiken ,,een scart plug waar 3 tulpjes in kunnen.\r\n \r\n \r\nMaar hij heeft een snoer waar te veel tulpstekkers aan zitten.?Is waarschijnlijk een RGB aansluit kabel.\r\n \r\nVoor een normale tv ,beeldbuis of lcd ,moet je een kabel hebben met een scart ,,of 3 tulpstekkers -geel(video)- rood en wit (geluid)[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nja dat denk ik ook ik ga vrijdag naar mediamarkt zn een kopen met die geel wit en rood dus dan kan het wel bedankt voor je hulp
Link naar reactie
[quote=Animal;412366]Scart of component is precies hetzelfde ,alleen de stekker is anders.\nJe kunt ook een scart adapter gebruiken ,,een scart plug waar 3 tulpjes in kunnen.\n \n \nMaar hij heeft een snoer waar te veel tulpstekkers aan zitten.?Is waarschijnlijk een RGB aansluit kabel.\n \nVoor een normale tv ,beeldbuis of lcd ,moet je een kabel hebben met een scart ,,of 3 tulpstekkers -geel(video)- rood en wit (geluid)[/quote]\n\nMis. Die drie tulpjes die je in een SCART blok steekt, is niet component, maar composiet. Geel voor video, wit en rood voor (stereo) geluid. Component heeft ook wit en rood, maar splitst het videosignaal in drie aparte kabels, dus in totaal vijf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...