Ga naar inhoud

Mogen we ook hier ludieken eigen berichten plaatsen ?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Het eerst aan Modje.\r\nUiteindelijk bepaald zij,wat hier mag.\r\nEen vraag,ik mis soms de hartelijkheid de vriendschap en beleefheid, dit laatste woord beleefheid is respect.\r\nAls ik nu terug ga naar 2005/2006 en iemand op dit forum een maand of langer weg geweest,werdt hij echt onthaald,met waar zat je hoe was de vakantie en zo meer.\r\nModje weer even terug in de tijd,hoe kom je aan je avatar en wat betekend dit dan ?\r\nWelke muziek en welke artiest vindt je mooi ?\r\nBijna,alle bovenstaande,zou o graag willen terug zien.\r\nOmdat ik persoonlijk (gezien mijn leeftijd) graag weet wie en of hoe zich mensen op dit forum profileren.\r\nMisschien mag ik eens een verhaaltje vertellen.\r\nBv hoe kom ik aan deze zwerfkatten of hoe heb ik de oorlog meegemaakt of waar heb ik gewerkt,zit ik achter de geraniums.enz.\r\nModje, uit eindelijk was de vraag is er nog ruimte voor al deze soms onzinnige mededelingen;\r\nVoor mij wel,maar wie ben ik ?\r\nNatuurlijk Cuizenier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...