Ga naar inhoud

Troep, troep, troep. Waar te beginnen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Begin met het verwijderen van vervelende virusjes en spyware, installeer vanaf de Kaspersky labs website hun internet security pakket, deinstalleer eerst je oude virusscanner die je gebruikt, ik zou eerst even het bestand van Kaspersky downloaden en dan pas deïnstalleren. Met dit Kaspersky pakket kan je 30 dagen vooruit en dat is genoeg voor je schoonmaak. Ik heb zeer goede ervaringen met Kaspersky, haalt er zeer veel uit en is naar mijn mening de beste. Na de installatie een volledige computerscan doen en virussen en spyware, etc eruithalen.\r\n\r\nHierna de reguliere PC checks uitvoeren, defragmentatie, schijven controleren op eventuele onopgemerkte fouten die het systeem langzamer maken, etc. CCleaner kan goed werken, maar heeft af en toe ook hele nare bijwerkingen.\r\n\r\nOverigens vind ik bovenstaande reacties een beetje jammer, daar iemand gewoon om serieus advies vraagt.
Link naar reactie
[QUOTE=Linkforsoad;410292]Ik heb nu iig overal Avira Free opgezet.\r\nWant ik had eerst overal andere scanners. Wat zorgt voor verwarring in mijn hoofd :wink:[/QUOTE]\r\n\r\nAls je toch perse een gratis anti virus wil gebruiken dan raad ik AVG Free aan, die is eigenlijk het beste in de gratis klasse. Als je toch commercieel wil gaan werken, dan is Kaspersky Internet Security aan te raden, je betaalt voor 3 PC\'s dan volgens mij 70-80 euro per jaar. (excl. aanschaf van het pakket)
Link naar reactie
Ik heb je nog een privé bericht gestuurd kerel, misschien kan ik je wat uitgebreider ondersteunen hiermee.\r\n\r\n@ Tjoekse: Iemand vraagt hier om een serieuze kwestie, en dan kom jij er op die manier tussendoor waaien. Let wel: Je kan hiermee mensen van het forum afjagen omdat ze denken dat ze voor schut gezet worden wanneer ze iets fout zeggen. Doe dit soort dingen dus niet in een openbare kwestie.\r\n\r\nOm te bepalen of mensen wel of niet geaccepteerd worden, daar hebben we Modje voor, en niet Tjoekse. Ok?\r\n\r\nGroetjes,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...