Ga naar inhoud

de service Group Policy Client verhindert het aanmelden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met het opstarten van mijn computer. Als ik Windows Vista opstart en bij één bepaalde gebruiker het (goede) wachtwoord intyp dan krijg ik de melding: \r\n\"de service Group Policy Client verhindert het aanmelden. Toegang geweigerd.\"\r\n\r\nAls je dan op gebruiker klikt dan meldt hij af en wordt het beeld heel even zwart waarna je weer hetzelfde beeld krijgt. Bij andere gebruikers gaat alle wél goed. Wat kan dit zijn?
Link naar reactie
Ga op een account dat wel werkt naar Start => Uitvoeren. Type daar [B]services.msc[/B]. Zoek naar de service [B]Group Policy Client [/B]en controleer of deze op \'Automatisch\' staat en gestart is. Zo niet, zorg dan dat de goede instellingen verzorgt worden.\r\n\r\nControleer even of je het betreffende account wel op kan starten in veilige modus, en als dat lukt, controleer ook daar of de service op de juiste instellingen staat.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
je moet op [FONT=\"Arial Black\"]START[/FONT] kliken en dan in dat vak onder alle programma,s dan staat er [FONT=\"Arial Black\"]zoekopdracht starten[/FONT] daar tiep je in [FONT=\"Arial Black\"]uitvoeren[/FONT] en druk dan op enter dan krijg je zo scherm van [FONT=\"Arial Black\"]uitvoeren[/FONT] en dan tiep je in [FONT=\"Arial Black\"]services.msc[/FONT] en dan komt er een venster van toestemming geven dan klik je op doorgaan daarnaar krijg je een lijst en dan ga je zoeken naar [FONT=\"Arial Black\"]group policy client[/FONT] en kijk dan of het is gestart en het op automatisch staat als dit niet zo is dan zet je dit aan. kan je het account wel op starten met veilige modus zo ja dan controleer je of de instellingen door ook op gestart en automatisch staan anders verander je dat ook.\r\n\r\ngr joël:cool:
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Mijn ouders hadden ook dit probleem spontaan. Is verholpen door. In veilige modus de gast account aan te zetten (of een andere aan te maken) als deze niet aanstaat. Met de andere account, die niet geblokkeerd is in te loggen. Dan bij systeemherstel een dag uitzoeken wanneer het probleem er nog niet was. En windows dan naar dat punt laten herstellen. Bij mijn ouders werkte het daarna weer....
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...