Ga naar inhoud

Geblokkeerde films.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

De laatste tijd krijg ik, als ik na het downloaden van een film via LimeWire of BitComet deze wil afspelen op b.v. BSPlayer menigmaal de boodschap dat de film geblokkeerd is, omdat hij niet \"compatible\" is met mijn speler. Verder vermeldt de boodschap dat ik mij voor het verkrijgen van de juiste speler moet wenden tot http//www…………………….com (b.v. divxmovie of torrentmovie). Deze websites dwingen echter voor het downloaden en installeren van de speler tot betaling van een bedrag van gemiddeld 24,95 dollar. Afgezien van het feit dat ik niet begrijp dat er p2p-programma\'s zijn die het uploaden van zulke geblokkeerde films toestaan, vraag ik mij af of er geen programma\'s zijn die deze dwangmaatregel kunnen opheffen, m.a.w. kan de blokkering worden omzeild? En zo ja, hoe?\r\nJohn Wessel.
Link naar reactie
Bendawied\nVia een P2P programma kun je ALLES downloaden wat een ander aanbied.\nZolang er dus mensen zijn die niks kontrolleren ,maar alles ook weer delen blijven nietwerkende bestanden in omloop.\nOok zullen er cd en dvd makers zijn die express zulke dingen verspreiden.\nWat jij zelf doet is eigenlijk ook niet toegestaan ,,daar hebben die P2P programma\'s niks mee te maken ,,die verbinden jouw alleen maar met andere pc\'s die downloaden of delen.
Link naar reactie
[QUOTE=Bendawied;400588]De laatste tijd krijg ik, als ik na het downloaden van een film via LimeWire of BitComet deze wil afspelen op b.v. BSPlayer menigmaal de boodschap dat de film geblokkeerd is, omdat hij niet \"compatible\" is met mijn speler. Verder vermeldt de boodschap dat ik mij voor het verkrijgen van de juiste speler moet wenden tot http//www…………………….com (b.v. divxmovie of torrentmovie). Deze websites dwingen echter voor het downloaden en installeren van de speler tot betaling van een bedrag van gemiddeld 24,95 dollar. Afgezien van het feit dat ik niet begrijp dat er p2p-programma\'s zijn die het uploaden van zulke geblokkeerde films toestaan, vraag ik mij af of er geen programma\'s zijn die deze dwangmaatregel kunnen opheffen, m.a.w. kan de blokkering worden omzeild? En zo ja, hoe?\r\nJohn Wessel.[/QUOTE]\r\n\r\nEr wordt via P2P momenteel zeer veel aangeboden, muziek, films en andere software, die normaal gesproken \'vrij\' te verkrijgen is, maar waarop de verspreider een code heeft gezet, die je alleen kan omzeilen door bij hun een soort van sleutel te kopen. TRAP HIER NIET IN en ga OOK NIET naar de pagina waar zo\'n bestand naar verwijst, er is een zeer grote kans aanwezig dat je OF een virus binnen haalt OF de computer met spyware besmet!!!\r\nDitzelfde zie je ook op site waar ze bijvoorbeeld CCleaner of andere GRATIS programma\'s aanbieden, maar waarvoor je dan eerst iets moet downloaden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...