Ga naar inhoud

Waar productcode Office 2003 terugvinden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Anacho jij gebruikt ook Prevx2 toch? Ik vind dit een twijfel geval. Prevx gooit hem in de gevangenis en ja.. het progje kan natuurlijk verkeerd gebruikt worden. VirusTotal is ook vaag met detectie...\n[url]http://www.virustotal.com/nl/analisis/b725c1b9d2127de01f3cca7da84cfbd7[/url]\n\n\n\nGebruik jij het zelf?
Link naar reactie
[quote=reintje;398383]Anacho jij gebruikt ook Prevx2 toch? Ik vind dit een twijfel geval. Prevx gooit hem in de gevangenis en ja.. het progje kan natuurlijk verkeerd gebruikt worden. VirusTotal is ook vaag met detectie...\n[URL]http://www.virustotal.com/nl/analisis/b725c1b9d2127de01f3cca7da84cfbd7[/URL]\n\n\n\nGebruik jij het zelf?[/quote]Op het moment niet, heb het ook al een tijd niet nodig gehad, maar ik weet wel dat \"onze\" Faqman het aanraad(de), in ieder geval een tijdje terug wel. Ik lees net ook het commentaar van Dutch, en denk daar idd de oorzaak van de melding ligt. En net zoals Dutch heb ik nooit nare ervaringen ermee gehad.\n\n[QUOTE=dutch-online]is Keyfinder;-):grin:[/QUOTE]Gaf even het linkje.
Link naar reactie
[quote=dutch-online;398594]Je kunt ook te angstig zijn met PC gebruik\n\nik heb alleen een virusscanner en defender als [waakhonden] op mijn computers\n\nnooit last met indringers;):D[/quote]\n\nWat niet weet wat niet deert?\nIk download erg veel en probeer vaak eens wat uit, maar wil geen pottekijkers en vertragers...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...