Ga naar inhoud

.DVD branden.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hey,\r\n\r\nHeb even 2 vragen.\r\nIk heb wat filmpjes omgezet van .AVI naar .DVD.\r\n\r\nnu heb ik 2 filmpjes even gebrand op een DVD om te kijken of ze het zouden doen in mijn DVD speler.\r\nNu kreeg ik alleen een foutmelding met Nero.\r\n\"U heeft een DVD-Video inhoud toegevoegd aan een compilatietype dat geen schijf conform DVD-Video oplevert. Gebruik een compalitietype DVD-Video voor het aanmaken van schijven die afspeelbaar zijn in de stand alone DVD-Video Speler\".\r\n\r\nWat moet ik me daarbij voor stellen??\r\nDe schijven die ik gebruik zijn Memorex DVD-RW 4.7GB.\r\n\r\nMoet ik andere schijven gebruiken? of heb ik het convergeren verkeerd gedaan.\r\n\r\nEn vraag 2 is de files die nu op de DVD staan kan ik niet wissen komt een melding van deze schijf is tegen schrijven bestand maar er staat wel op schijf dat het RW is.\r\nKan ik hem dan alleen daadwerkelijk overschrijven en niet de Wissen wat er nu op de DVD staat?
Link naar reactie
Gewoon even de DVD-wissen met nero snel wissen of je hebt die andere optie fysiekelijk wissen.\r\nHebt niet zo\'n ervaring met Nero maar wel met de twee onderstaande weer wel. Die kunnen ook van avi converteren naar DVD-files.\r\n\r\nProbeer eens avi2dvd of vsodivxdvd lijkt mij ook een prima programma.\r\n\r\nLaat het mij weten hoe het is met jou DVD gegaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...