Ga naar inhoud

hoe PS2 spel branden ?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk heb een PS2 spel gedownload en na alles te hebben uitgepakt blijven de vlgd bestanden over :\r\n\r\n* 1 map met div kleine IRX en IMG bestanden\r\n* image1.cvm (525.000 kb)\r\n* image2.cvm (1.111.000 kb)\r\n* image3.cvm (1.228.000 kb)\r\n* SLUS_216.42 (5.850 kb)\r\n* SYSTEM (snelkeuze)\r\n\r\nHamvraag is nu hoe ik alles moet branden om het spel op mijn (omgebouwde) PS2 af te spelen. Wie kan mij dit stap-voor-stap uitleggen ?\r\n\r\nGr Sullio
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
[QUOTE]Overigens naar mijn weten geldt een kopie voor eigen gebruik alleen voor beeld en geluid, maar niet voor software.\r\nDat mag alleen een reservekopie zijn (art45n) en dat wil zeggen dat je het origineel in bezit met hebben.\r\n[/QUOTE]...\r\n\r\nHet spel is niet gekopieert maar GEDOWNLOAD!\r\n[QUOTE]het ging me meer om de schrijfwijze , in al z\'n posten trouwens .\r\nmischien toetsenbord niet in orde .\r\n[/QUOTE]\r\nik ben zwaar dyslektish
Link naar reactie
[QUOTE=DennisD;401017]...\r\n\r\nHet spel is niet gekopieert maar GEDOWNLOAD!\r\n\r\nik ben zwaar dyslektish[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nArt 45n zegt dat een reservekopie alleen mag als je het [B]origineel in bezit hebt [/B]\r\n\r\nFormeel mag je een gedownload spel dus niet gebruiken, tenzij:\r\n1. je schriftelijke toestemming hebt van de rechthebbende;\r\n2. het origineel vrij van rechten is, dan staat het op de verpakking, eigenlijk is dat hetzelfde als 1.\r\n\r\nEchter wijken we nu af van de originele vraag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...