Ga naar inhoud

Afspelen van 100 minuten cd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\n100 minuten cd\'s voor audio (in 3 tracks van ongeveer 32 minuten per track) maken en branden lukt me al helemaal met de aangepaste instellingen met van Nero gebrand met een schrijfsnelheid van 4x (op z\'n laagst mogelijk).\r\nDeze cd\'s zijn met de meeste gewone cd spelers (niet die van de pc) gewoon af te spelen maar deze stop dan op z\'n drie-vierde van de cd.\r\n\r\nWeet iemand hoe dit probleem op te lossen is of waar dit aan zou kunnen liggen?\r\n\r\nAlvast bedankt, Harold
Link naar reactie
met overburnen is het gewoon een kwestie van -hoe ver kan de arm van speler-\r\nals een speler niet verder komt zal ie het ook nooit halen ook.\r\nen ik denk dat dat voor de meeste geld.\r\n\r\nzover overburnen is trouwens ook een risico voor je brander, de arm kan te ver gaan en beschadigen (heb ik mij laten vertellen)
Link naar reactie
Bij instellingen van Nero kan je voor cd branden instellen hoe groot de cd is.\r\nProbeer daar wat me te spelen.\r\n\r\nZoek in je brandprogramma naar opties/instellingen:\r\nzoek waar je overburn kan instellen.\r\nhier kan je meestal wel aanpassen hoeveel minuten je wilt branden.\r\n\r\nAls ik het me goed herinner, herkende hij bij mij de cd als 100 minuten.
Link naar reactie
Het branden van een 100 minuten audio cd lukt me wel. Dit lukt door in Nero een aantal instellingen aan te passen en de overburn functie in te schakelen. e.e.a. natuurlijk met 100minuten cd\'s. Dus het branden van de cd gaat goed. En m\'n cd speler van de pc herkend deze dus ook als zodanig\r\n\r\nMaar dan, als deze cd (audio) in een gewone cd speler (van bijv. een stereosetje) stopt weigert de cd op ongeveer drie-vierde van deze cd, dit als je één volledige track maakt en ook als je drie kleinere tracks maakt.\r\nOverigens zijn er ook gewone cd spelers (lees van bijv. een stereosetje) die deze 100 minuten audio cd helemaal niet lezen.\r\n\r\nHet lijkt wel of een gewone cd speler (lees van bijv. een stereosetje) geen 100 minuten audio cd\'s ondersteunt!!
Link naar reactie
[QUOTE=turn;383738]met overburnen is het gewoon een kwestie van -hoe ver kan de arm van speler-\r\nals een speler niet verder komt zal ie het ook nooit halen ook.[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk inderdaad dat dit het geval is. De laser van de brander kan misschien wel tot het uiterste randje, maar dat wil nog niet zeggen dat die van de cd-speler dat ook kan!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...