Ga naar inhoud

4 films op een dvd 5


Aanbevolen berichten

[QUOTE=JohnL;382414]Ik denk comprimeren als DivX en dan afspelen op een DVD speler die dat ondersteunt. Een complete film is dan nog maar 800 MB, en dan past het. Ben je alleen wel een hoop opties kwijt.[/QUOTE]\r\n\r\nhoi \r\nhet is geen Divx formaat \r\nik heb de dvd eens verder onder de loep genomen \r\nhet beeldformaat is 480x480 geluid 128 kb/s\r\nen een variable bitrate \r\nwelk progamma kan zo opnemen over om zetten
Link naar reactie
Met [URL=\"http://www.dvd2dvd.org/?lang=nl\"]DVD2SVCD[/URL]zet ik eerst de films om naar een mpeg formaat. dvd2svcd comprimeerd je film zo dat het mpeg bestand uit maar 800mb bestaat.\r\nals ik dit bij 3 tot 4 films heb gedaan ga ik het authoren met [URL=\"http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/product/tda3.html\"]TMPGEnc DVD Author 3[/URL] lekker makkelijk en je hoeft niet over alteveel kennis te beschikken\r\n\r\ngoede uitleg over programma\'s en bestandsformaten vind je [URL=\"http://www.doom9.nl\"]hier[/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;382434]Het zal altijd ten koste van de kwaliteit gaan.\r\nWil je je films in een beetje redelijke kwaliteit bekijken dan begin je er niet aan.\r\nEen dvd kost tegenwoordig nog geen 25 cent ,dus waarom al die moeite ???[/QUOTE]\r\n\r\nHoi \r\nnou je zegt kosten nog geen 25 cent daar ben ik het met je eens zelfs veel minder betaal ik voor de printbare \r\nmaar ik zal zeggen waar het omgaat \r\nik werk voor een bedrijf dat dvd copieerd en nu zijn er klanten die willen voor nog geen euro een dvd hebben maakt ze niet uit of het nu op een dvd 5 of 9 staat \r\nnu kunnen we als de aantallen groot genoeg zijn die laten persen kost ook niet veel als je er 2000 besteld \r\nmaar er zijn ook titels die willen ze dan eens 30 keer of hooguit 60 \r\ndaarom ben ik naar die gene opzoek die ons kan uitleggen hoe het in zijn werk gaat en welke progamma\'s we moeten kopen \r\nuiteraard als het goed is zit er een beloning aan vast weet niet of ik dat hier mag zetten maar mijn gum doet het niet op het scherm het staat er al \r\nde dvd die we als voorbeeld hebben hier heb ik bekeken 4 films met een totaal speelduur van bijna 6 uur draaien af met een res van 480x480 audio is 128 kb/s en een varieerende bitrate van 0.8 tot 2.3 \r\niemand ?
Link naar reactie
6 uur film op goede kwaliteit op een dvd is niet mogelijk als het een \'echte\' video-dvd moet worden. 6 uur film op een dvd krijgen is het probleem niet, maar daar lever je wel een hoop kwaliteit voor in. In hoogste kwaliteit gaat 1 uur film op een dvd5; 2 uur op een dvd9.\r\n\r\nZes uur op een dvd9 is misschien nog wel te doen; dat moet je gewoon uitproberen. Open de bestanden in je favoriete dvd-authoring programma (mag ook videobewerkingsprogramma zijn) en stel de kwaliteit dusdanig in dat de hele schijfruimte zo goed mogelijk benut wordt.\r\n\r\nAls de kwaliteit dan niet toereikend blijkt, zit er niets anders op dan meerdere schijfjes te gebruiken. Als de klant per se alles op een schijfje wil, dan heeft hij het kwaliteitverlies maar op de koop toe te nemen. Ik kan ook geen dingen kopen die technisch niet mogelijk zijn.
Link naar reactie
programma\'s als dvdshrink en dvd2one, die kunnen leuk een beetje verkleinen, maar voor dit werk is het helemaal niks.\r\nals je de beste kwaliteit wil halen moet je de hele film \"hercoderen\"\r\ndit doe je bv met bavaria rebuilder (easy), maar er zijn betere.\r\n\r\ndit gaat allemaal waarschijnlijk wat te ver voor dit forum, dus ik wijs je door.\r\nhier kan je je inschrijven\r\n[url]http://forum.ftd.nu/[/url]\r\n\r\nen als je dat gedaan hebt kan je hier verder lezen :D\r\n[url]http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=327339[/url]\r\n\r\nuiteraard kan je ook heel veel info vinden op doom9.nl en doom9.org (engels)
Link naar reactie
[QUOTE=turn;382603]programma\'s als dvdshrink en dvd2one, die kunnen leuk een beetje verkleinen, maar voor dit werk is het helemaal niks.\r\nals je de beste kwaliteit wil halen moet je de hele film \"hercoderen\"\r\ndit doe je bv met bavaria rebuilder (easy), maar er zijn betere.\r\n\r\ndit gaat allemaal waarschijnlijk wat te ver voor dit forum, dus ik wijs je door.\r\nhier kan je je inschrijven\r\n[url]http://forum.ftd.nu/[/url]\r\n\r\nen als je dat gedaan hebt kan je hier verder lezen :D\r\n[url]http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=327339[/url]\r\n\r\nuiteraard kan je ook heel veel info vinden op doom9.nl en doom9.org (engels)[/QUOTE]\r\n\r\noke ik ga die kant eens uit \r\nhet hoeft geen echte dvd kwaliteit te zijn als het maar geen blokjes zijn \r\nen dat is toch mogenlijk als ik de dvd hier bekijk waar 4 films op staan van ca 90 min \r\nbedankt \r\nik zou zelf ook kiezen voor dvd kwaliteit maar oke je hebt klanten die goedkoop willen inkopen en duur willen verkopen
Link naar reactie
[quote=eddybr;382460]Hoi \nnou je zegt kosten nog geen 25 cent daar ben ik het met je eens zelfs veel minder betaal ik voor de printbare \nmaar ik zal zeggen waar het omgaat \nik werk voor een bedrijf dat dvd copieerd en nu zijn er klanten die willen voor nog geen euro een dvd hebben maakt ze niet uit of het nu op een dvd 5 of 9 staat \nnu kunnen we als de aantallen groot genoeg zijn die laten persen kost ook niet veel als je er 2000 besteld \nmaar er zijn ook titels die willen ze dan eens 30 keer of hooguit 60 \ndaarom ben ik naar die gene opzoek die ons kan uitleggen hoe het in zijn werk gaat en welke progamma\'s we moeten kopen \nuiteraard als het goed is zit er een beloning aan vast weet niet of ik dat hier mag zetten maar mijn gum doet het niet op het scherm het staat er al \nde dvd die we als voorbeeld hebben hier heb ik bekeken 4 films met een totaal speelduur van bijna 6 uur draaien af met een res van 480x480 audio is 128 kb/s en een varieerende bitrate van 0.8 tot 2.3 \niemand ?[/quote]\n \nLekker bedrijf ,als ze een hobby forum nodig hebben om te weten hoe je je dvd\'s het beste kunt branden.\nJe hebt het over films kopieren ,,,dat is ook voor \"een bedrijf\" verboden.\"
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;382662]Lekker bedrijf ,als ze een hobby forum nodig hebben om te weten hoe je je dvd\'s het beste kunt branden.\r\nJe hebt het over films kopieren ,,,dat is ook voor \"een bedrijf\" verboden.\"[/QUOTE]\r\n\r\nhoi\r\nje hebt gelijk is verboden behalve als de rechthebbende toestemming geeft \r\nof je zelf de rechten koopt van de betreffende films \r\n\r\nmaar oke we hebben een hobby forum soms wel nodig omdat er dingen gevraagt worden van ons die we helemaal nooit doen omdat zoals iedeen weet 4 uur op een dvd is slechter beeld dan echt dvd kwaliteit wil je echt hoge kwaliteit zou je 90 min max er op kunnen zetten \r\nmaar ben er zo maar even opgegooit van ed zoek jij ff uit hoe we dat kunnen doen aangezien ik normaal alleen maar compilaties maak op Dvcam tapes en dvd mijn job niet is \r\n\r\nmaar voor de duidelijkheid wij dupliceren alleen matriaal met toestemming dus geen van internet geplukte films zoals sommige nu denken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...