Ga naar inhoud

laptop schoon maken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

het scherm van een laptop word echt veel te snel vies.. helaas =[\r\n\r\nnu maak ik mijn telefoon scherm en Mp3-speler scherm altijd schoon met brillenschoonmaak doekjes [10 voor 1 euro]... gaat altijd goed en werkt prima!! :)\r\n\r\nnu dus de vraag zijn deze ook bruikbaar voor een beeldscherm van een laptop? gaat dat goed ed.\r\nwant de prijzen bij computershops voor schoonmaakproducten liggen doorgaans nogal belachelijk hoog als je brillenschoonmaak doekjes erg goedkoop kan krijgen.. ;)\r\n\r\nalvast bedankt voor enige hulp =D:rolleyes:
Link naar reactie
wouw, meen je dat ??\r\nglassex is echt rotzooi. Op mijn werk hebben we balies met een of ander vinyl\r\nen als ik dat schoonmaak met glassex is het wiite schoonmaak doekje gedeeltelijk de kleur van de balie.\r\n\r\nmoet je ook voor de gein eens iets van zacht plastic (veel auto sturen) regelmatig hiermee schoonmaken.\r\necht lachen, het wordt helemaal zacht na een tijd
Link naar reactie
Glassex is een merk, ik gebruik glas/multireiniger en nergens last van, ook niet na lang gebruik.;)\r\nOok voor de binnenzijde van de auto en het wordt echt niet zachter.\r\n\r\nAqua\r\nPropylene Glycol Butyl Ether\r\nMethoxyisopropanol\r\nEthanolamine\r\nSodium Lauryl Sulfate\r\nParfum\r\nSodium Laureth Sulfate\r\nAmmonium Hydroxide\r\nColorant \r\n \r\nDat zijn de stoffen die erin zitten, voornaamlijk water en alcoholen.
Link naar reactie
Heb van d eweek iets gebruikt dat in de la lag voor het schoonmaken van de tcd tv. Moet zeggen dat dit goed werkte. Totdat mijn zoontje net te lat de hand voor de mond deed en vol op het laptopbeelddscherm nieste :-( \r\n Kan nu niet op het merk komen. of erbij komen. Als ik de mogelijkheid heb zal ik ff kijken en het posten.\r\nWeet wel dathet flink aan de prijs was voor nog geen 40 ml.
Link naar reactie
Je bedoelt waarschijnlijk Safe Clean, is idd wel prijzig, maar gaat wel lang mee, ik heb ooit een busje van 150ml gekregen, kostte toen bijna € 25,-, maar ik doe er al 2 jaar mee, gebruik het minstens 1x per week, (oud stoffig huis, open keuken, gaskachel, en ik rook), maar het werkt wel goed , ook hoest en proest aanslag dat is opgedroogd gaat er gemakkelijk mee weg zonder veel te hoeven wrijven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...