Ga naar inhoud

Vista start niet meer, pc pas gisteren gekocht!


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk hoop dat iemand mij kan helpen.\r\nDeze morgen heb ik I-tunes op mijn computer geïnstalleerd, deze computer heb ik gisteren nieuw gekocht omdat mijn oude is overleden.\r\nOp deze nieuwe computer zit windows vista.\r\n\r\nna het instaleren van i-tunes gaf hij aan dat hij opnieuw opgestart moest worden dus dit heb ik gedaan, maar heb wel perongeluk mijn i-pod in de pc laten zitten.\r\nVervolgens kan Vista niet meer opstarten en gaat hij op het foutherstel scherm.\r\nIk kon toen nog wel kiezen tussen normaal opstarten en veilgie modus. Beiden bleven echter hangen voordat het aanmeld scherm kwam.\r\nNa de poging om de pc in veilige modus op te starten en hij daarna weer bleef hangen heb ik hem weer opnieuw opgestart en nu doet hij dus niets meer!\r\nHij komt niet verder dan het scherm voor fout herstel, waarbij hij vraagt om de instalatiecd van windows vista. Deze heb ik niet omdat vista al in de computer geïnstalleerd was.\r\n\r\nIk baal hier enorm van! Wat moet ik nu doen?
Link naar reactie
Terugbrengen lijkt me het slimst, zeker na één dag (N), want nu heb je er nog geen persoonlijke dingen op staan.\n\nJe PC zal een herstelpartitie hebben, die je kan gebruiken door bij opstart een bepaalde toets in te drukken.\nDaarbij zal je terug kunnen naar de situatie zoals je hem kocht.\nJe zal de gebruiksaanwijzing even moeten lezen.\n\nMaar ja, als het zo snel fout is gegaan, zou ik niet echt meer vertrouwen op dat ding, dus nogmaals, terugbrengen lijkt mij slimmer.\nIk zou ook een nieuwe eisen, en niet accoord gaan met een reparatie.\nJe hebt waarschijnlijk omruilgarantie, en maak daar maar gebruik van. ;)
Link naar reactie
Deze post is dubbel vandaar mijn reactie nu (die ik op de dubbele gezet had...:-)) Enfin komt toch goed overeen met dei van Erikdenhouter en Woodman:\r\n\r\nWelk type notebook is het? Als het een ACER is dan zou er een herstel partitie op moeten zitten om Vista geheel \"nieuw\" te installeren. Andere merken hebben deze optie dacht ik ook.\r\nIk stel voor het geheel opnieuw te installeren omdat je je notebook pas gisteren gekocht hebt en er dus niet teveel op staat behalve I tunes.\r\nOf ga terug naar de winkel....
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Ik heb ook een probleem maar dan iets anders. (ook bij vista)\r\nEr was een update van itunes, die heb ik er op gezet. Ik ging de computer herstarten en ik vond het al raar want t beeld bleef een hele tijd zwart. \r\n\r\nIk herstartte de computer en het beeld bleef een hele tijd zwart. toen die eindelijk was opgestart ging geen 1 programma open en als ik internet opende kwam er gelijk te staan dat internet explorer niet reageert. nadat ik de computer weer opnieuw had opgestart was alleen de muis in beeld en de rest was zwart beeld. Toen duurde het heel lang voor ik beeld had. Toen kon en heb ik 2 keer een virusscan gedaan en er kwam niks uit. Ik heb Itunes verwijderd, en het werkte niet.\r\nIk startte nogmaals opnieuw op en nu gelijk in het begin dat je dat balkje ziet lopen met microsoft er onder bleef dat maar door lopen en deed verder niets.\r\n\r\nIk heb echt hulp nodig !! heeft iemand een idee of oplossing???
Link naar reactie
@Pink Princess\r\n\r\nTen eerste zal je een nieuwe vraag moeten starten.\r\n\r\nVoor het starten van een nieuwe vraag, klik je links-boven op \"[I]Computer Idee Forum[/I]\"\r\nDan krijg je een lijst met verschillende sub-onderdelen ([I]hardware, Internet, multimedia, software[/I] etc.) en in ieder van die weer wat sub-mogelijkheden.\r\nKies er eentje waar van je denkt dat het passend is voor jouw vraag, dus als je niet weet hoe je een PC kaart moet plaatsen, dan ga je naar \"[I]hardware - onderdelen[/I]\", en als je niet weet hoe je Windows XP moet installeren, ga je naar \"[I]Besturingssystemen - Windows NT/2000/XP[/I]\"\r\nNa op zo\'n onderdeel geklikt te hebben, krijg je de mogelijkheid links boven voor \"[I]Nieuw onderwerp posten[/I]\".\r\nGebruik een passende titel voor je vraag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...