Ga naar inhoud

Live video op volledig scherm krijgen


Aanbevolen berichten

Beste lezers,\r\n\r\nIk maak gebruik van een Canon DV Camcorder. Als ik deze via firewire aansluit op mijn PC, Pinacle Studio open, en de camera op de \'opnemen\' stand zet, krijg ik in Pinacle te zien wat ik op dat moment ook via mijn camera kan zien.\r\n\r\nHet beeld dat ik te zien krijg met Pinacle Studio, is echter alleen te zien in het kleine voorbeeld schermpje, ik krijg dit niet op volledig scherm. Een opgenomen video afspelen met Pinacle krijg ik wel op volledig scherm, maar de live beelden van mijn camera niet.,\r\n\r\nIs er een mogelijk, met wat voor programma dan ook, om dit op een volledig scherm te krijgen? Misschien is het heel simpel hoor maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. (wat ik graag wil is filmen in een zaal met mensen en wil deze mensen live het beeld laten zien op een beamer scherm.) \r\n\r\nIk hoop dat iemand kan helpen! Bedankt alvast en als jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag natuurlijk. \r\n\r\nIvo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...