Ga naar inhoud

Wat te doen? Digitale TV op PC


Aanbevolen berichten

Hallo!\r\n\r\nNa lang gepruts met de digitenne kast/tuner/ontvanger van m`n broer, om deze aan te sluiten op m`n Medion Pc van vorig jaar Maart, krijg ik telkens wel verkleind beeld, maar als ik dan de configuratie wilden sluiten, kwam telkens de melding, Infraroodhardware niet gevonden. Toch maar even de helpdesk van Medion gebeld, en na 15 minuten wachttijd kreeg ik het ‘verlossende’antwoord. Ik kan alleen DVB-T Ontvangen, dat ondersteunt mijn TV kaart alleen. In ieder geval duidelijkheid.\r\n\r\nToch wil ik graag m`n pc en het tv kijken combineren en alles op m`n PC monitor doen/bekijken. \r\nNu heb ik allerlei dingen voorbij zien komen, o.a. dit: [url]http://www.mbcarparts.com/?page=catalog&view=subcategory&subcat_id=72[/url] \r\n\r\nNu zoek ik digitale tv, werkend op mijn HP Lcd monitor. Ik wil graag goede beeldkwaliteit, kunnen opnemen, en ook commerciele tv ontvangen. Het mag best wat kosten. Wat kan ik het beste doen?\r\n\r\nHeeft iemand ervaring met de USB vorm van digitenne van KPN zelf? Kan dit ook geconfigureerd worden met media center?\r\n\r\nBij voorbaat dank en gr Hans
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...