Ga naar inhoud

Wie kan mij helpen???


Anoniem2

Aanbevolen berichten

nero 8 aangeschafd, dvdtjes gehaald en een film van internet gedownload nu wil ik het branden wel maar de ondertiteling die er bij zit speelt ie niet af en zo gedownload van internet, als ik de film start in powerdvd doet de ondertiteling het wel. de volgende bestanden zitten in de map. \r\n\r\nVideo_TS Backupbestand van de ifo 12kb \r\nVideo_TS Info dvdfilm 12kb \r\nVideo_TS Backupbestand van de ifo VTS_01_0 54kb \r\nVideo_TS Info dvdfilm VTS_01_0 54kb \r\nVIDEO_TS VOB bestand 54kb \r\nVTS_01_1 VOB bestand \r\nVTS_01_2 VOB bestand \r\nVTS_01_3 VOB bestand \r\nVTS_01_4 VOB bestand \r\nVTS_01_5 VOB bestand
Link naar reactie
nero gooit echt niet zomaar de ondertitel uit een dvd\ndus er is een brand fout of je moet even beter zoeken naar de ondertitel mogenlijkheden van je dvd speler.\n\nsommige dvd\'s kan je niet van te voren via een menu de ondertitel selecteren,\nmoet je doen als de film al draait\n\n** graag ook het onderwerp van je vraag aanpassen, iedereen die een topic start wil hulp.\ngraag iets inzetten dat op het probleem duit\nveranderen doe je door op het schaartje te klikken , daarna op meer opties
Link naar reactie
maar kan jij mij mischien ook helpen???\nik heb een probleem met games n andere programma\'s. ik krijg elke keer een scherpje in beeld met:\n\n... is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.\n\nextra info: \n\nAppName: divx player.exe AppVer: 6.7.0.21 ModName: divx player.exe\nModVer: 6.7.0.21 Offset: 000dce63\n\nals je kan helpen of me naar iemand door kan sturen, graag\nthxs
Link naar reactie
paul-18, dat is een nieuwe vraag, en wil je die even in een nieuwe draad starten ?\n\nVoor het starten van een nieuwe vraag, klik links-boven op \"Computer Idee Forum\" (zie pijl).\n(Lees ook de forumregels even door)\n[ATTACH]12102[/ATTACH]\nDan krijg je een lijst met verschillende sub-onderdelen (hardware, Internet, multimedia, software etc) en in ieder van die weer wat sub-mogelijkheden.\nKies er één waar van je denkt dat het passend is voor jouw vraag, dus als je niet weet hoe je een PC kaart moet plaatsen, dan ga je naar \"hardware - onderdelen\", en als je niet weet hoe je Windows XP moet installeren, ga je naar \"Besturingssystemen - Windows NT/2000/XP\"\nNa op zo\'n onderdeel geklikt te hebben, krijg je de mogelijkheid \"Nieuw onderwerp posten\".\nEn gebruik een passende titel voor je vraag.\n\nIk denk dat voor jou het onderwerp \"[I]Software overige[/I]\" gepast is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...