Ga naar inhoud

Nero Vision Express 3 vraagt niet om om bestanden passend te maken voor 4 GB


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een raar probleem.\r\nVia Nerio Vision Express 3 kan ik probleemloos AVI, MPeg etc branden. Als de ruimte die het bestand in gaat nemen te groot is voor de 4 GB schijf comprimeert hij ze netjes. So far so good.\r\nNu heb ik bij de vraag om een bestand passen te maken voor het 4 GB schijfje zeer waarschijnlijk een verkeerde knop ingedrukt, want als ik nu een AVI bestand oid selecteer vraagt Nero niet meer om te comprimeren maar geeft gelijk een 8 GB ruimte weer. Ik heb ook een Dual Layer brander, maar met een 4 GB schijfje erin.\r\n\r\nHoe maak ik Nero weer wijs dat de bestanden passen gemaakt moeten worden?\r\nIk heb me een slag in de rondte gezocht, maar ik kom er niet uit.\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
open nero vision >> dvd maken >> nu zit je in het eerste werkvenster.\r\nkies onderaan \"meer\" en dan \"video-opties\"\r\n[ATTACH]12088[/ATTACH]\r\n\r\nkies tabblad \"dvd-video\" en volgens mij moet je hier de tweede hebben\r\ninstellingen kwaliteit : automatisch (passen op schijf)\r\n[ATTACH]12089[/ATTACH]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...