Ga naar inhoud

MSN messenger 6.2 problemen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, \r\n\r\nik zit met iets heel vervelends.\r\nIk heb ooit MSN messenger 6.2 geïnstalleerd. Een tijdje later vroeg die me om de laatste nieuwe versie te installeren......waarom niet?\r\nNu, het probleem, telkens ik mijn pc op zet, meld die me blijkbaar automatisch aan.....nog steeds op de oude versie.\r\nDe nieuwe Live Messenger ben ik steeds afgemeld, ik heb ook het vakje automatisch aanmelden uitgevinkt.\r\n\r\nDus, andere mensen zien dat ik de hele dag online ben, terwijl ik dit niet ben, maar zij zien de oude versie.\r\n\r\nIk heb de oude versie geopent en me afgemeld. Ik heb ook alles verwijderd op mijn pc. Dus nu kan ik ook niets meer aan of uitvinken, doch het probleem blijft.\r\n\r\nHet is eigenlijk heel vervelend, ik sta voor iedereen de hele dag beschikbaar, terwijl ik dit niet wil. Ze beginnen een gesprek met me, terwijl ik op Live messenger niet ben aangemeld en ook op de onmogelijkste momenten van de dag.\r\n\r\nIk zou heel graag hier een eind aan maken, maar ik weet niet hoe.\r\nHelp!\r\n\r\nGroetjes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...