Ga naar inhoud

Laptop


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik mijn laptop opstart komen de pictogrammen steeds op het beeldscherm te staan in een resolutie van 800x 600.Ik wil dat hij op start in 1024 x768 .\r\nIk verander de resolutie steeds in eigenschappen voor beeld scherm in 1024 x 768 maar als ik de laptop opnieuw opstart staat alles weer in een resolutie van 800x600.\r\nHoe kan ik dat in stellen zodat hij opstart in een resolutie van 1024 x768.\r\nZe hebben mij verteld dat je moet zoeken in het programma waarin je opstart ,maar hoe?
Link naar reactie
[QUOTE=Cees;372286]Als ik mijn laptop opstart komen de pictogrammen steeds op het beeldscherm te staan in een resolutie van 800x 600.Ik wil dat hij op start in 1024 x768 .\r\nIk verander de resolutie steeds in eigenschappen voor beeld scherm in 1024 x 768 maar als ik de laptop opnieuw opstart staat alles weer in een resolutie van 800x600.\r\nHoe kan ik dat in stellen zodat hij opstart in een resolutie van 1024 x768.\r\nZe hebben mij verteld dat je moet zoeken in het programma waarin je opstart ,maar hoe?[/QUOTE]\r\n\r\nWaarschijnlijk staat je instelling in je grafische kaart op 800 x 600 en moet je deze dus ook veranderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...