Ga naar inhoud

Internet(Web-)radio op mijn gsm SE K800i


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een Sony Ericsson K800i en mijn provider is Orange (nu T-Mobile).\r\nIk probeer al tijden Internetradio op mijn gsm te kunnen ontvangen.\r\nVia z.g. portals (Tunin.fm) lukt het wel enigzins maar een door mijzelf\r\ngekozen interradiozender lukt met geen mogelijkheid.\r\nIk begrijp inmiddels dat je waarschijnlijk een bepaald soort mediaplayer\r\nhiervoor nodig hebt die mijn type gsm niet heeft en waarvan ik ook niet weet\r\nof je die erop kunt zetten (d/loaden). Heeft ook alles met streaminginstellingen\r\nte maken. Dus welke poort en welke niet.\r\n Noch mijn provider noch SE zelf (!) kan of wil mij helpen.\r\nWellicht is er een lezer die wel de juiste instructies heeft.\r\nOf dat het gewoon op dit toestel niet kan.\r\nWelke gsm heeft die mogeijkheid dan wel?\r\nIk weet dat dit onderwerp op het randje van dit forum zit maar probeer het toch.\r\nWant volgens mij heeft internet- of webradio via je gsm absoluut de toekomst.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...