Ga naar inhoud

DVD branden ?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

of ie gelijk af begint te spelen zit in het menu in gebouwd\nje kan het menu zien als een aansturing voor de complete dvd, je zou dus op 1 april iemand een dvd kunnen geven die bij start eerst het laatste hoofdstuk afspeelt en hierna stopt(6):grin:\n\nbij bijna alle dvd\'s zit er niks in de audio map (heel soms bij een muziek dvd wel, maar ik heb ze nog niet gezien)\nhet maakt niet uit of je \'m er wel of niet bij zet, als je het niet doet maakt nero er één, \nhetzelfde geld voor de video_ts map (de map dus hè, niet de inhoud)
Link naar reactie
[quote=turn;371396]of ie gelijk af begint te spelen zit in het menu in gebouwd[/quote]\nals ik hem met dvdfab het menu er uit haal start hij nog steeds vanzelf op,\nen begint gelijk de hoofdfilm.\nje hebt alleen geen keuze meer op je tv beeldscherm ,voor audio , subs , chapters enz enz.\nmaar dat zit ook op de afstandbediening van de dvd speler.\ndvdfab gebruik ik alleen als er fouten in het menu zitten , en de dvd na het laden stopt.\n \no ja : en om van een dvd9 een dvd5 te maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...