Ga naar inhoud

Auto script voor Ccleaner met defrag en Shutdown


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi Allen,\r\n\r\nIk hoop dat ik hier op de goede plek post:)\r\n\r\nMijn vraag is de volgende.\r\nIn de CI nr.5 (19 feb - 4 mrt 2008 ) pagina 32 en 33 staat een script. (betreft Ccleaner script met defrag en shutdown)\r\n\r\nWat is het laatste teken in deze regel:\r\nshutdown -f -s -t ?? (ik weet dat dit voor het aantal seconden staat)\r\nIn mijn script is deze lokatie nu leeg. (Heb hier ook 8 in gevuld en dan sluit de PC af met 8 sec)\r\n\r\nDe stappen zijn doorlopen (gelukt)\r\nCCleaner wordt gestart (gelukt)\r\nDefrag wordt mijn inziens niet gestart ????\r\nShutdown iwerkt wel maar het is niet duidelijk wat het laatste teken inhoud.\r\n\r\nIk heb Windows Vista Nederlands 32 bit.\r\nMocht er nog andere info nodig zijn dan hoor ik het graag.\r\n\r\nGroeten,\r\nRonald
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;370636]Dat laatste teken is de 0(nul), er staat een schuine streep door om \'m te kunnen onderscheiden van de O. Typ deze twee maar eens in een DOS-venster (Bijv.klik op Start>uitvoeren>typ \"cmd\" (zonder \") in het venstertje en druk enter)[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor de input. \r\nDe optie Defrag werkt deze wel in Vista? (zoals vermeld in het script)\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nRonald
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Op mijn PC met Windows XP werkt het auto script prima.\r\nToch een minpuntje: ik heb de verkenner ingesteld staan op \'klassieke weergave\' en Beeld - Details. Herstart ik de PC na het autoscript te hebben gebruikt dan is dat Beeld - Tegels geworden. Dat is de standaard weergave van IE.\r\nVoer ik ccleaner uit, dan verandert de weergave. Het zal dus aan een instelling in ccleaner liggen: dat herstelt de standaardweergave van IE. Is dat te voorkomen?\r\nIk heb alles aangevink staat, behalve Cookies, Geschiedenis AutoAanvullen, Prullebak legen en Persoonlijke bestanden en mappen.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...