Ga naar inhoud

Wat is er mis met de DVD(-Brander)?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,\n\nIk loop al een tijd rond met dit probleem. En al veel tips en mogelijke oplossingen gevonden en geprobeerd. Maar niks mocht baten. Ik word er nu wel een beetje gaar van na [b]10 DVD+R\'s[/b] te hebben vernaggelt. :(\n\nDit is het probleem:\nIk kan gewoon geen DVD\'s branden. :( Ik heb nu 2 soorten DVD\'s geprobeert maar die zijn allemaal mislukt. \nDingen die ik nu heb geprobeert:\n[list]\n[*]Filmware geupgrade\n[*]Verschillende DVD\'s geprobeert\n[*]Andere brand-software geprobeert - Nero & DeepBurner\n[*]Op lagere brandsnelheid proberen te branden\n[*]Alle programma\'s uitgeschakeld ook de virusscanner\n[/list]\n\nAls ik probeer te branden blijft die eerst 6-8 minuten \"hangen\" met onderin Lead-in en dan brand die even tot enkele procenten(varieërend van 1% t/m 100%) en dan geeft die de melding dat het branden is mislukt.\n\nScreenshot:\n[url=http://img255.imageshack.us/img255/797/pleasehelpbw5.png]Klik hier![/url]\n\nHet merk is LG en het type is GSA-4164B\nScreenshot:\n[url=http://img143.imageshack.us/img143/5157/helpdf1.jpg]Klik hier![/url]\n\nDe merken DVD\'s zijn Platinum & Memorex.\n\nIs is er iets mis met software of instellingen of is mijn brander gaar?\nAls ik Simulatie doe(\"nep-schrijven\") dan zegt die dat dat niet mogelijk is..\n\nDe brander is 1,5 jaar oud en is niet abnormaal veel mee gebrand.\n\nIk hoop dat iemand mij kan helpen! Ook maar de kleinste tips zijn welkom..\n\nAlvast bedankt,\nTrezzahn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...