Ga naar inhoud

longplay audio copiëren


Aanbevolen berichten

Ik heb een (moeilijke?) vraag. Als ik videobanden met audio longplay, dus zonder beeld wil copiëren naar DVD op een DVD-recorder dan gaat dat niet. \r\nAls ik een dergelijke tape op mijn computer opsla met audacity of nero (om die later alsnog te branden) dan krijg ik alleen bij banden met radiomuziek (audio longplay, dus géén beeld) een niet te verwijderen hese hoge toon. Wie weet daar een oplossing voor?
Link naar reactie
Jouw vraag staat hier al een keer: [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=364208[/url]\n\nIk vraag Modje deze even te verwijderen.\n\nAls je geen antwoord krijgt op de vraag kan het zijn dat niemand het hier weet; wil je de vraag van een aantal dagen geleden nog eens onder de aandacht brengen, dan kun je zo\'n vraag een zogenaamd schopje geven. Dat wil zeggen: nog een post in dezelfde draad plaatsen en vragen bijv. of echt niemand een idee heeft.\n\nAls je de vraag kwijt bent, dan kun je op je eigen naam klikken en zoeken naar alle berichten die je hebt geplaatst.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...