Ga naar inhoud

Images opslaan: doelmap veranderen


Aanbevolen berichten

Een vraag betreffende Netscape vs Explorer:\r\n\r\nHoe kan ik in Explorer regelen dat als ik een image van internet afhaal en \"save as\", deze dan in een door mijzelf gekozen doelmap terecht komt? Automatisch popt \"mijn afbeeldingen\" tevoorschijn en moet ik tien keer klikken of via m\'n favorites zoeken tot de door mij gewenste (en dus vaak meest gebruikte) doelmap gevonden is.\r\nIn Netscape komt automatisch de laatst gebruikte directory tevoorschijn.\r\n\r\ndank!
Link naar reactie
In I.E moet je rechtsklikken op een foto of afbeelding. dan komt automatisch opslaan als te voorschijn.Linksboven inhet tabbladje wat dan verschijnt staat standaard opslaan in:Mijn afbeeldingen.Dat kun je veranderen in een andere doelmap. De volgende keer als je weer een foto wilt opslaan verschijnt automatisch de door jouw gekozen doelmap.
Link naar reactie
Je hebt \'t antwoord zelf al gegeven:\r\n[QUOTE=Jules;363764]...tien keer klikken of via m\'n favorites zoeken tot de door mij gewenste (en dus vaak meest gebruikte) doelmap gevonden is.[/QUOTE]\r\n\r\nAls je die eenmaal de eerste keer geselecteer hebt, zal die worden onthouden voor volgende afbeeldingen. ECHTER, als je je browser tussentijds afsluit, zal Mijn Afbeeldingen weer standaard worden, dat is immers de meest logische locatie om te beginnen als je afbeeldingen wilt opslaan, althans, volgens Microsoft.\r\n\r\nEen tip: als je Mijn afbeeldingen niet wenst te gebruiken, maak je in die map een snelkoppeling naar de map die je wel wilt gebruiken (die map die tien klikken verderop ligt). Even dubbelklikken op die snelkoppeling, en je bent meteen waar je moet zijn!
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;363868]Je hebt \'t antwoord zelf al gegeven:\r\n\r\n\r\nAls je die eenmaal de eerste keer geselecteer hebt, zal die worden onthouden voor volgende afbeeldingen. ECHTER, als je je browser tussentijds afsluit, zal Mijn Afbeeldingen weer standaard worden, dat is immers de meest logische locatie om te beginnen als je afbeeldingen wilt opslaan, althans, volgens Microsoft.\r\n\r\nEen tip: als je Mijn afbeeldingen niet wenst te gebruiken, maak je in die map een snelkoppeling naar de map die je wel wilt gebruiken (die map die tien klikken verderop ligt). Even dubbelklikken op die snelkoppeling, en je bent meteen waar je moet zijn![/QUOTE]\r\n\r\n\r\nHaha, ja, dat bedoelde ik dus. Het kan dus niet. Leuk ingebouwd door Microsoft. Nou ja, Nelie is druk bezig het terug te draaien ;-)\r\nIk zal het eens proberen met die snelkoppeling. Dan is het alsnog twee keer klikken, maar dat is in ieder geval minder dan tien!\r\nBedankt!\r\n\r\n...\r\n\r\nDat Tweak UI moet ik me eens in gaan verdiepen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...