Ga naar inhoud

Ondertiteling toevoegen?


Aanbevolen berichten

hallo allemaal ik heb laatst de film american gangster gedownload helemaal goed alleen zonder nederlandse ondertitel. mijn vraag is dus hoe krijg ik er nederlandse ondertitel onder en dat het toch afspeelbaar blijft voor me dvd speler.\r\n\r\nik heb de volgende bestanden in de map video_TS\r\n\r\nDefault.PLS\r\nVideo TS.IFO\r\nVTS 01 0.IFO\r\nVIDEO TS.BUP\r\nVTS 01 0.BUP\r\nVIDEO TS.VOB\r\nVTS 01 1.VOB\r\nVTS 01 2.VOB\r\nVTS 01 3.VOB\r\nVTS 01 4.VOB\r\nVTS 01 5.VOB\r\n\r\nwelk bestand moet ik hoe openen en bewerken met welk progamma om dus ondertitels toe te voegen ?\r\n\r\nalvast bedanktt!;)
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;360806]+ heb alleen 1 klein probleempje..... hoe krijg ik al die VOB, INFO etc bestanden om naar avi??[/QUOTE]\r\n\r\nook dan blijft de vraag : wat moet het uiteindelijk worden , een dvd of een avi met subs??\r\nmi is het makkelijker een avi te voorzien van subs dan een dvd en dan de dvd incl subs omzetten.\r\nen dan ga ik er gemakshalve maar van uit dat de stand alone speler avi\'s speelt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...