Ga naar inhoud

Geluidsproblemen op PC


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb een vervelend geluidsprobleem.\r\nWindows Mediaplayer speelt muziek af, ( standaard muziek van windows XP uit map Mijn muziek ) en tevens speelt het muziek cd,s gewoon goed af.\r\n\r\nZodra ik muziek via internet wil afspelen, bij uitzending gemist bijvoorbeeld, dan blijft alles grijs en kan ik op die website geen geluidsfragmenten starten.\r\n\r\nOok muziek in mijn afspeellijst van Limewire kan ik niet afspelen.\r\nIk heb een Asus P4C800 De Luxe moederbord en heb als het goed is de drivers via de site van Asus gedownload en uitgepakt, de pc opnieuw opgestart, helaas zonder resultaat.\r\nAlles heeft het altijd gedaan, na formatteren en een schone installatie werkt het geluid dus niet meer zoals voorheen.\r\nWaar moet ik beginnen? alles staat gewoon aan, dus niet op dempen !!\r\n\r\nik wel cd,s kan draaien via Windows Mediaplayer, maar streaming video het geluid ervan NIET !! Muziek die ik download kan ik niet afspelen via Limewire.\r\n\r\nWie kan mij helpen???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...