Ga naar inhoud

Uitschakelen geluid


Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nWanneer ik mijn hoofdtelefoon in de daarvoor bestemde uitgang doe, schakelt het geluid van mijn boxen niet uit. Ik kan dus niet privé luisteren. Ik heb een ASUS F3JC met Vista. Ik heb de nieuwste drivers van de geluidskaart al gedownload, maar dat werkt niet.\r\n\r\nGraag hoop ik op een oplossing voor dit probleem.\r\n\r\nMVG Peter Webbink
Link naar reactie
[quote=pwebbink;355953]ik dacht dat dit forum er was om problemen op te lossen die je hebt met je computer, maar ik heb me geloof ik hierin flink vergist... En ja, er staan weer puntjes...[/quote]\nDie puntjes staan er omdat ik anders niet genoeg tekens had ,en dan kun je je bericht niet plaatsen. Ik bedoelde alleen maar te vragen ,\"wat is een normale i-pod koptelefoon?\"\n \nMaar de meeste antwoorden zijn verkeerd ,een laptop heeft alleen maar een front aansluiting ,en als je er een stekkertje in steekt horen de interne luidsprekers uitgeschakeld te worden.\nMischien is het stekkertje te lang ,te kort ,te dun ???(i-pod stekker misschien niet geschikt)\nHeb je wel geluid uit je koptelefoon ,want anders is het ook mogelijk dat je de stekker in de mikrofoon ingang stopt.(die zit er naast)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...