Ga naar inhoud

internetradio-toestellen


Aanbevolen berichten

Het lijkt me geweldig over Internet-radio te beschikken, het liefst eentje waarmee je eenvoudig ook kunt opnemen, net zoals bv. met Screamer Radio als je achter de computer zit. Ik bedoel nu echter zgn. \'stand-alone\' toestellen die je overal in huis kunt gebruiken ,zonder dat je computer aanstaat.\nIk heb totnutoe sites van twee toestellen gevonden, tw. van Freecom (deze week ook besproken in ComputerIdee) en een INoxon. (Volgens mij kun je daar trouwens niet mee opnemen).\n\nMijn vraag is echter: hoe zit het met de beveiliging? \nDe toestellen link je aan je draadloze verbinding en vormen dan onderdeel van je netwerk(je).\nMaar hoe vatbaar is men dan voor digitale ongein zoals virussen, trojans, spyware en wie weet wat nog meer er op dat gebied mogelijk is?\n\nIk heb, dacht ik, al goed gezocht, maar ik heb maar een (1)- duitstalige- reactie gevonden van een Freecom Music Pal koper die om die reden zijn toestelletje heeft teruggestuurd naar de winkel. Ik begrijp het verhaal niet helemaal. Vandaar mijn hulpvraag op dit forum.\nAlvast dank voor een reactie,\nPieters
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Zoals al meerderen hebben gezegd, \"domme vragen bestaan niet\".\n\nEr is (nu) geen kennis over die dingen. Niemand thuis.\n\nIk kan wel wat verzinnen hoor...\nDe beveiliging doet niet ter zake misschien, omdat het apparaat waarschijnlijk niet interactief is, en het waarschijnlijk een op zichzelfstaand apparaat is.\nMaar zoals waarschijnlijk gezegd, verzonnen.\n\n(zie het meer zo, ik hoop dat het zo is)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...