Ga naar inhoud

Voorbeeld niet beschikbaar


Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk heb een dvd met behoorlijk veel foto\'s er op. Op het moment dat ik op een foto dubbelklik voor een voorbeeld, krijg ik de melding geen voorbeeld beschikbaar. Dit is bij een behoorlijk aantal foto\'s zo. De foto\'s zijn niet leeg, want het bestandsformaat varieert tussen de 0,5 mb en 1,5 mb. Weet of heeft iemand de oplossing? Het zijn overigens allemaal jpg\'s.
Link naar reactie
[QUOTE=willem1940;352413] daarbij is tevens een optie om dat voortaan ALTIJD en dan automatisch, te doen maar dan moet je beter wel heel zeker weten dat je het juiste prog hebt aangegeven want om dat naderjand ongedaan te maken is iets lastiger (weet ik niet goed te zitten).[/QUOTE]\r\n\r\ndie zit gewoon onder eigenschappen > eerste tabblad (algemeen) > knopje \"wijzigen\"\r\nmaargoed dit terzijde.\r\n\r\nhet kan zijn dat de foto\'s beschadigt zijn en dan heb je een recover progje nodig\r\nsandisk heeft bv het betaalde rescuePro een ander progje is PC inspector Smart Recovery.\r\n\r\nbeter is in het vervolg (belangrijke) foto\'s (filpjes ook) te bewaren op dvd + harddisk (nog liever 2 harddisk\'s, fysiek 2 schijven dus)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...