Ga naar inhoud

mp3-speler (video)


Aanbevolen berichten

hey,\r\n\r\nik overweeg een mp3 speler te kopen met video. maar ik heb een moie mp3 speler gezien waar je ook videos/films op kan afspelen. maar bij de recensies lees ik bij iemand dat de videofunctie niet helemaal perfect is, dat hij de video\'s niet goed afspeelt. Ik zie bij de specificaties van de mp3 speler dat de framerate 756 kb/ps is. en dat een film ongeveer 24000. dus het ligt waarschijnlijk aan de framerate dat hij de films niet probleemloos kan afspelen.. maar kun je de film niet converteren naar minder framerates per seconde op de een of andere manier, zodat na het converteren de film op je mp3 speler probleemloos doet?
Link naar reactie
hier nog een citaat van een recensie: \r\n\'Op de M6 kun je zoals gezegd ook video’s afspelen. Deze functionaliteit is momenteel echter nog beperkt. Er kunnen alleen AVI files op afgespeeld worden en de frame rate is beperkt tot 18fps. Ik heb hier nog niet veel mee getest maar ik kan me voorstellen dat dit met actie films vervelend kan zijn. Verder is het scherm voor video playback naar mijn mening te klein. Korte filmpjes zijn leuk, maar een “echte” film kijken is vermoeiend met zo’n klein scherm en ondertiteling is vrijwel niet leesbaar.\'
Link naar reactie
Normale video heeft 25 frames per seconde. Die speler kan er daar maar 18 van weergeven, dus dat zul je waarschijnlijk merken.\r\n\r\n\"avi\" zegt ook niet zoveel. Avi is een zogeheten container formaat, heel veel soorten video dragen de extensie avi, maar dat wil nog niet zeggen dat als je een avi kunt afspelen, je alle avi\'s kunt afspelen.\r\nAls een speler avi ondersteunt, kan dit ongecomprimeerde avi zijn, maar ook divx of xvid.\r\n\r\nIn het algemeen moet je je sowieso niet al te veel voorstellen van zulke spelers. Het is leuk voor korte filmpjes, maar stel je eens voor dat je twee uur naar zo\'n mini-schermpje moet staren. Je betaalt veel geld voor een functie die je maar een of twee keer serieus gaat gebruiken. Is het dat waard?
Link naar reactie
@ foobar of iemand anders\r\nen deze mp3 speler dan?is deze beter om films af te spelen als die ik eerder heb beschreven(zie hierboven)?hier zijn de specificaties:\r\nOpslagcapaciteit 1 GB \r\nVoor MP3, WMA, WAV, JPEG speelt MPEG4 AVI&WMV (VC1) \r\n4,5 cm OLED LCD display met ID3 tag \r\nFM stereo radio \r\nVideo rate 768 kbps (mpeg 4) \r\nVideo rate 384 kbps (VC-1) \r\n18 Voorkeuze zenders radio \r\nUSB 2.0 connectie \r\n4.5 cm OLED kleuren LCD \r\n160 x 128 pixels 262K kleuren LCD \r\n4 Talen menu: Engels / Nederlands / Duits / Frans \r\nWerkt op oplaadbare accu incl.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...