Ga naar inhoud

dvd speelt niet af help


Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen,\r\n\r\nWellicht dat iemand hier mij gelukkig maken kan en zou willen helpen.\r\nIk heb een probleem.\r\nIk heb een uitzending laten opnemen op een dvd recorder.\r\nVervolgens wilde ik deze bij mij thuis op een dvd speler afspelen, en op de pc afspelen maar beide wil dat niet lukken, er word aangegeven dat het een lege schijf is.\r\nVervolgens ben ik met het schijfje naar de persoon toegegaan die het voor mij heeft opgenomen,... en daar in haar dvd recorder speelt hij wel gewoon af... rarara hoe kan dit?\r\nEn hoe zou ik dit nu kunnen oplossen?\r\nHet is belangerijk voor me, en hoop op een reddende engel :D\r\n\r\nBedankt.\r\n\r\nVriendelijke groetjes,\r\n\r\nMezelfje
Link naar reactie
Waarschijnlijk wat Foobar al zegd.\nDe dvd is niet afgesloten ,of \"gefinalizeerd\"(zo heb ik al meerdere mensen geholpen)\nDe meeste mensen lezen geen handleidingen van hun apparaten ,waar dit duidelijk in staan. Op de eigen recorder speelt de dvd dan wel af ,maar bij een ander niet.\nAls er al op de pc wordt aangegeven dat het een lege schijf is ,dan ligt het al zeker niet aan het afspeel prg!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...