Ga naar inhoud

Diavoorstelling niet correct weergegeven


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nBen alweer tijdje bezig in Nero een diavoorstelling van fotos te maken, alles ziet er goed uit, alleen als ik ze dan op de televisie bekijk dan is er een stukje van de foto wat wegvalt.\r\nIk brand de voorstelling op 4:3, bij automatisch heb ik het zelfde probleem.\r\nVerhouding 16:9 vind ik niet zo mooi, dus liever 4:3.\r\nHeb het geprobeerd op diverse tv\'s te bekijken.\r\n\r\nIk hoop dat dit in Nero kan worden opgelost, omdat ik er nu net een beetje uit ben hoe het werkt met menutjes maken enzo.
Link naar reactie
Het zou kunnen dat het aan het formaat van de foto\'s ligt.\nDigitale foto\'s zijn meestal 1024x768 of meer, \nsommige programma\'s werken beter met +/- 640x486.\nEen goed en gratis alternatief is [url=http://www.microsoft.com/netherlands/windowsxp/digitalefotografie/photostory/default.mspx][u]Photo Story 3[/u][/url]\nZelf werk ik met betaald software.
Link naar reactie
Als het een dvd wordt is de resolutie 720 x 576 en als (video) cd een stuk minder.\nProShowGold is het mooiste prg om diashow\'s te maken.\n \nAls je betere kwaliteit van je foto\'s op tv wilt ,brand je ze als gewone data op een cd.\nDe meeste dvd spelers kunnen zulke foto\'s gewoon op tv laten zien ,ook als show met soms ook overgangen ,die de dvd speler zelf maakt er tussen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...