Ga naar inhoud

Digitale foto's kwijt


Aanbevolen berichten

Hi, ben een erg lange tijd niet op forum geweest. Ben inmiddels woonachtig in Thailand en heb een vraag over delen van foto\'s. Een vriendin in Gambia was haar paswoord kwijt van haar laptop. Heeft laptop meegenomen naar Nederland en is naar Mycom gegaan. Die hebben voor de eenvoud maar even haar C schijf geformatteerd dus alles weg incl. digitale\r\nfoto\'s. Ik heb ze nog wel hier in Thailand op de pc en memory card van digitale camera staan.\r\nHeeft iemand een suggestie. Dacht zelf aan of op cd branden, of op USB stick zetten of apart XD kaartje kopen maar dan duurt het wat langer eer zij de foto\'s krijgt want per post van Thailand naar Gambia sturen heb ik weinig vertrouwen in. \r\nAlvast bedankt voor reactie.\r\nRob
Link naar reactie
Het beste is waarschijnlijk gewoon op een cd branden en opsturen ,dan heb je de hoogste kwaliteit.\nMaar als je een G-mail account hebt ,daar binnen heb je ook de mogelijkheid om een foto album te maken ,en dat album kun je toegankelijk maken voor anderen die daar weer foto\'s van kunnen downloaden. Maar de kwaliteit is dan ook weer iets minder dan de orginele (minder pixels)\n \nFoto\'s ,video of mp3\'s zippen heeft volgens mij totaal geen nut en daar win je dus niks mee.\nZo\'n bestand is al gecomprimeerd ,en zal weinig tot niks kleiner worden. Het enige voordeel is dat je meerdere foto\'s in een zip file kwijt kunt.
Link naar reactie
Bedankt voor alle en vooral snelle reactie. \nEmail: gaat om ca. 500 foto\'s en kan bij hotmail maar 10 per keer versturen\nPPS: zal een slide show maken en kijken hoeveel daar in kunnen\n[url]www.yousendit.com:[/url] site ga ik zeker bekijken\nzip: wist niet dat je foto\'s ook kon comprimeren\nBen een wat oudere computergebruiker maar zeer geïnteresseerd in alle nieuwe mogelijkheden. Niet verklappen hoor maar ben eigenlijk lui, dus wat de pc voor mij kan doen, graag!\nGroeten,\nRob
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...