Anoniem2 Geplaatst: 12 oktober 2007 Delen Geplaatst: 12 oktober 2007 [SIZE=2][COLOR=#000000]Mijn broer heeft de nieuwe Nero 8 gekocht, die heeft hij op zijn computer gezet, maar als hij Nero opstart, komt er eenmalig een Runtime error met de volgende melding.[/COLOR][/SIZE]\n \n[B][SIZE=2][COLOR=blue]Runtime Error[/COLOR][/SIZE][/B]\n[B][SIZE=2][COLOR=blue]Program: C:\\Program Files|Common Files\\ Nero\\Lib\\NMIndexStoreSvr.exe[/COLOR][/SIZE][/B]\n[B][SIZE=2][COLOR=blue]This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.[/COLOR][/SIZE][/B]\n[B][SIZE=2][COLOR=blue]Please contact the application’s support team for more information.[/COLOR][/SIZE][/B]\n \n[SIZE=2][COLOR=#000000]Nu heb ik Nero 8 bij mij op de computer geïnstalleerd, en ik heb deze melding niet.[/COLOR][/SIZE]\n \n[SIZE=2][COLOR=#000000]Wat kan dit zijn?[/COLOR][/SIZE]\n \n[SIZE=2][COLOR=#000000]Gr. Jan48[/COLOR][/SIZE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2007 Heeft niemand een idee? Jammer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2007 Niet lullig bedoeld... Maar zoals er staat contact opnemen met het support team? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2007 Het probleem wordt veroorzaakt door Nero Scout. Indien Nero echt gekocht is kun je bij Nero zelf om support gaan vragen, ze hebben een support forum aldaar, zoals Quzex ook al opmerkt.\r\n\r\nDoch daar zul je wel in het Engels de vragen moeten stellen, indien je dat niet kunt dan probeer dit eens:\r\n\r\n1.) Hernoem het bestand NMIndexStoreSVR.exe naar NMIndexStoreSvr.old\r\n2.) Herstart je pc.\r\n3.) Schakel Nero Scout uit.\r\nOpen windows verkenner, klik op \"deze computer\" om het programma te zien en selecteer Nero Scout.\r\nKlik na het selecteren op de rechter muisknop en kies \"options\".\r\nZet een vinkje bij \"Disable Nero Scout\".\r\nKlik daarna op Exit om de wijzigingen te bewaren.\r\nHerstart je pc.\r\n\r\nDaarna zou het probleem wel eens over kunnen zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 [quote=BlackTiger;348289]Het probleem wordt veroorzaakt door Nero Scout. Indien Nero echt gekocht is kun je bij Nero zelf om support gaan vragen, ze hebben een support forum aldaar, zoals Quzex ook al opmerkt.\n \nDoch daar zul je wel in het Engels de vragen moeten stellen, indien je dat niet kunt dan probeer dit eens:\n \n1.) Hernoem het bestand NMIndexStoreSVR.exe naar NMIndexStoreSvr.old\n2.) Herstart je pc.\n3.) Schakel Nero Scout uit.\nOpen windows verkenner, klik op \"deze computer\" om het programma te zien en selecteer Nero Scout.\nKlik na het selecteren op de rechter muisknop en kies \"options\".\nZet een vinkje bij \"Disable Nero Scout\".\nKlik daarna op Exit om de wijzigingen te bewaren.\nHerstart je pc.\n \nDaarna zou het probleem wel eens over kunnen zijn.[/quote]\n \nBedankt voor deze tip, Ik heb inderdaad support gevraagd, maar dat is (zo als je schrijft, in het Engels) Ik ga jou tip eens proberen, als dit niet lukt, dan koop ik de Nero 8 van mijn broer over, en moet hij maar terug naar 7, daar had hij geen problemen mee.\n \nGr. Jan48 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 @ Black Tiger, waar kan ik [B]NMIndexStoreSVR.exe[/B] vinden? Ik heb de hele computer nagezocht, maar helaas is die niet te vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 [quote=jan48;348464]@ Black Tiger, waar kan ik [B]NMIndexStoreSVR.exe[/B] vinden? Ik heb de hele computer nagezocht, maar helaas is die niet te vinden.[/quote]\ndie zou hier te vinden zijn .\n[SIZE=2] C:\\Program Files\\Common Files\\Ahead\\Lib\\[B]NMIndexStoreSvr.exe[/B][/SIZE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 [quote=tjoekse;348538]die zou hier te vinden zijn .\n[SIZE=2]C:\\Program Files\\Common Files\\Ahead\\Lib\\[B]NMIndexStoreSvr.exe[/B][/SIZE][/quote]\n \n[SIZE=2]Bedankt, heb het gevonden, er staat namelijk geen \"Ahead\" maar alleen \"Nero\" vandaar dat ik dit niet kon vinden.[/SIZE]\n \n[SIZE=2][COLOR=#000000]Gr. Jan48[/COLOR][/SIZE]\n \n[SIZE=2][COLOR=#000000]Ps. Ik krijg geen mail als er iets gepost wordt, heb directe e-mailnotificatie aan staan, wat kan ik er aan doen?[/COLOR][/SIZE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 Heb ik ook al een paar maal een dagje of zo gehad, maar ging tot nu toe weer over. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 [quote]@ Black Tiger, waar kan ik NMIndexStoreSVR.exe vinden? Ik heb de hele computer nagezocht, maar helaas is die niet te vinden.[/quote]\r\nLoL.:mrgreen: Leuk natuurlijk dat Tjoekse het antwoord ook al gaf, maar vreemd dat je hem niet wist te vinden, want in je allereerste posting met je vraag, staat in blauwe tekst de foutmelding die Nero gaf en daar staat ook precies de locatie van dit bestand.:)\r\n\r\nV.w.b. de email notificatie, dat hangt misschien samen met het gepruts op de server de afgelopen dagen, ligt in elk geval niet aan de forum software. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 [quote=BlackTiger;348575]LoL.:mrgreen: Leuk natuurlijk dat Tjoekse het antwoord ook al gaf, maar vreemd dat je hem niet wist te vinden, want in je allereerste posting met je vraag, staat in blauwe tekst de foutmelding die Nero gaf en daar staat ook precies de locatie van dit bestand.:)\n \nV.w.b. de email notificatie, dat hangt misschien samen met het gepruts op de server de afgelopen dagen, ligt in elk geval niet aan de forum software.[/quote]\n \nSorry, dat had ik nog niet eens gezien, maar nu is het goed.\n \nBedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2008 [QUOTE=BlackTiger;348289]Het probleem wordt veroorzaakt door Nero Scout. Indien Nero echt gekocht is kun je bij Nero zelf om support gaan vragen, ze hebben een support forum aldaar, zoals Quzex ook al opmerkt.\r\n\r\nDoch daar zul je wel in het Engels de vragen moeten stellen, indien je dat niet kunt dan probeer dit eens:\r\n\r\n1.) Hernoem het bestand NMIndexStoreSVR.exe naar NMIndexStoreSvr.old\r\n2.) Herstart je pc.\r\n3.) Schakel Nero Scout uit.\r\nOpen windows verkenner, klik op \"deze computer\" om het programma te zien en selecteer Nero Scout.\r\nKlik na het selecteren op de rechter muisknop en kies \"options\".\r\nZet een vinkje bij \"Disable Nero Scout\".\r\nKlik daarna op Exit om de wijzigingen te bewaren.\r\nHerstart je pc.\r\n\r\nDaarna zou het probleem wel eens over kunnen zijn.[/QUOTE]\r\n\r\nGoede uitleg en werkt goed (bij mij in ieder geval) !!\r\ndekkj12 (11-05-2008) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2008 [quote=dekkj12;383149]Goede uitleg en werkt goed (bij mij in ieder geval) !!\ndekkj12 (11-05-2008)[/quote]\ndat wisten we al.\nje hoeft er geen halfjaar oud topic voor naar boven te schoppen. :rolleyes: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen