Ga naar inhoud

Automatisch afspelen DVD


Aanbevolen berichten

Wanneer ik een DVD in mijn DVD speler (op de pc) stop, dan opent de verkenner met de Audio TS en de Video TS map. Op mijn computer staat ook het programma PowerDVD. Het was altijd zo dat als ik een DVD in de pc deed, hij automatisch vroeg of het met PowerDVD geopend mocht worden. Ook als ik op de DVD-speler klikte bij \'Deze Computer\' opende PowerDVD automatisch.\r\n\r\nHet probleem is nu echter dat PowerDVD helemaal niet meer geopend wordt. Bij zowel het dubbelklikken, als bij het automatisch afspelen. Het programma staat er ook helemaal niet bij in de lijst (eigenschappen - automatisch afspelen), dus ik weet niet hoe ik dit op moet lossen. Heb de pc onlangs geformatteerd en daarna doet hij dit dus.. Als iemand het weet? ;)
Link naar reactie
als je de harde schijf van je pc hebt geformateerd dan staat er dus niks meer op.\r\ndus ook geen PowerDvd, opnieuw instaleren dus.\r\n\r\nals je iets anders bedoelde dan formateren:\r\n1 PowerDvd staat er nog op \r\n2 PowerDvd staat er niet meer op of werkt helemaal niet meer\r\n\r\n1 oplossing : rechter muisklik op je dvd speler > eigenschappen > tabblad \"automatisch afspelen\" > kies voor dvd film > en kies nu voor \"acties\" en openen met powerdvd \r\nandere manier : open een dvd met verkenner > open de map \"VIDEO_TS\" \r\nrechter muistklik op eerste \"VIDEO_TS.IFO\" > kies eigenschappen > kies op het eerste tabblad voor \"openen met\" verander dit naar powerdvd.\r\ndubbelklik nu de eerste .ifo en je film speelt in powerdvd.\r\n\r\n2 oplossing : verwijder evt het prog (configuratiescherm > software) of met de uninstal van powerdvd.\r\ninstaleer powerdvd opnieuw.
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie. Uiteraard heb ik het programma opnieuw geïnstalleerd na een schone installatie, lijkt me logisch. ;) PowerDVD werkt dus nog wel normaal.\r\n\r\nAl probeer ik \'oplossing 1\', dan staat \'PowerDVD\' dus niet in het rijtje.. Al stel ik het in op de eerste \'Video_TS.IFO\' dan start PowerDVD nog niet automatisch op. Voorheen kreeg ik altijd een klein venster te zien (wanneer ik de DVD in de DVD-speler deed), waarbij de bovenste optie \'PowerDVD\' was. Het was toen een kwestie van de bovenste aanklikken en hij opende automatisch. Dit is dus wat ik nu graag weer zou willen, even voor de duidelijkheid. ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...