Ga naar inhoud

Plaatjes kunnen niet worden bekeken


Aanbevolen berichten

In mijn afbeeldingen heb ik enkele foto\'s staan, maar deze kunnen opeens niet meer worden geopend. Enkele foto\'s kunnen nog wel worden geopend, maar het merendeel niet. In plaats van een thumbnail, zie ik nu alleen nog maar een plaatje met JPG erin staan. De foto kan ik met geen mogelijkheid openen.\r\n\r\nWie kan mij helpen de foto\'s weer terug te halen???\r\n\r\nAlvast bedankt:p
Link naar reactie
[QUOTE=Toolman;345336]Rechtermuisknop op het bestand klikken, uit de lijst kiezen voor \"openen met\" je krijgt dan een lijst van programma\'s te zien. Uit dat lijstje zou je dan moeten kunnen kiezen voor: \"windows viewer voor afbeeldingen en faxen\". \r\nNog ff een vinkje zetten bij dit type bestand altijd met dit programma openen en je bent klaar.[/QUOTE]\r\n\r\nHeb je dit gelezen en gedaan ? Met welk effect ?
Link naar reactie
aangezien een gedeelte van de foto\'s wel opend en een deel niet\r\nzou ik gaan denken dat ze op de één of andere manier beschadigd zijn.\r\n\r\nwat mij wel eens is gelukt met een beschadigde foto :\r\nmijn probleem was 1 foto opende niet in \"viewer voor afbeeldingen en faxen\"\r\nook als ik in de map koos voor miniatuur voorbeelden of filmstrip kreeg ik geen afbeelding.\r\n\r\ndeze foto heb ik wel kunnen openen met nero photosnap\r\ntoen heb ik een heel klein beetje verandert en daarna opgeslagen\r\nhet nadeel is wel dat het bestand veel kleiner wordt (in kB niet in pixels)\r\nwaar dat verlies vandaan komt weet ik niet
Link naar reactie
[QUOTE=turn;346766]deze foto heb ik wel kunnen openen met nero photosnap. toen heb ik een heel klein beetje verandert en daarna opgeslagen\nhet nadeel is wel dat het bestand veel kleiner wordt (in kB niet in pixels)\nwaar dat verlies vandaan komt weet ik niet[/QUOTE]\n\nDan heeft dat programma opnieuw gecomprimeerd, bv als .JPG. De mate van compressie (vaak instelbaar in bv Photoshop, maar niet in Paint) bepaalt de grootte op schijf, maar tegelijk de kwaliteit.\n\nHier zie je drie verschillende compressie-sterktes, waardoor de grootte op schijf (bijvoorbeeld) 100KB, 40 KB, en 15 KB is.\n\n[ATTACH]11438[/ATTACH]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...