Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Er zijn veel verschillende video conversion programma\'s. Ik zal je hieronder een lijst geven met programma\'s die je kunnen helpen met het converteren van video\'s(degenen met een sterretje erachter gebruik ik regelmatig):\r\n\r\n-Apex video converter super*\r\n-Color 7 video converter\r\n-speed video converter\r\n-ultra video converter*\r\n-witcobber super video converter\r\n-Apollo no. 1 video converter\r\n-plato video converter\r\n-total video converter*\r\n-WinAVI video converter\r\n-Xilisoft video converter\r\n\r\nOok NERO heeft een enorme reeks upgrade-pakketten en plugins voor het converteren van video\'s en muziekbestanden, voor de producten Nero OEM, Nero Digital en Nero Media Player.\r\n\r\nIk kan je echter niet vertellen hoe ik aan de programma\'s gekomen ben, ik heb ze namelijk illegaal, en op dit forum is het verwijzen naar illegale zaken niet toegestaan. Mocht je ze willen hebben dan moet je me even een PM sturen.
Link naar reactie
[QUOTE=NikoVic;341528]Bestaat er een video converter die echt alle formaten naar alle formaten (goed) kan converten;)[/QUOTE]\r\n\r\nnee uiteraard niet !!\r\n\r\ner zijn zo ongelooflijk veel codecs (duizenden) die wel of niet onder windows draaien.\r\ner komen continu nieuwe uit en er raken er in verval.\r\n\r\nalleen al om die twee redenen kan dat niet, je loopt ook nog tegen het probleem aan dat codecs wel eens met elkaar dwars liggen.\r\nzet voor de gein maar eens 7 verschillende codec paketten op je pc \r\nwedden dat ie het niet goed meer doet:mrgreen::mrgreen:\r\n\r\ner zijn echter wel coverters die met redelijk wat formaten om kunnen gaan (de bekendere formaten dus)\r\n1 ervan is super
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...