Ga naar inhoud

Dvd kopieren lukt niet vanwege etiket?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk begrijp dus dat ik gewoon mazzel heb gehad dat het met het afweken met Aceton van die ene DVD wel gelukt is. Ik zal die andere twee dan ook maar niet doen. Heb ik alleen het probleem dat ik daar geen back-up van kan maken.\r\nDeze twee wil mijn dvd brander van Toshiba (waar ik zowel mee lees als schrijf)gewoon niet eens ronddraaien, zodat ik geen kans heb ze met Imgburn of Isobuster te benaderen. Alleen afspelen in een gewone DVD speler lukt wel.\r\nOok met de DVDspeler in mijn laptop en de pc\'s van mijn kinderen lukt het niet om ze te benaderen?\r\n\r\nEinde verhaal of toch nog tips?
Link naar reactie
Misschien om te proberen:\r\nVeel moeilijke stickerlijm krijg ik er moeiteloos af met terpentine. Is ook niet zo agressief voor kunststoffen als aceton.\r\n\r\nGeluk met aceton ? Ja ! Dat spul is zeer agressief voor de kunststoffen zoals ze in je drives zijn toegepast, zelfs het lensje van de laser zal er denk ik door beslaan !\r\nMaar toch, als je zo voorzichtig bent lukt het dus.\r\nEn aceton is na verloop van een aantal uren geheel verdampt.
Link naar reactie
[quote]Ik begrijp dus dat ik gewoon mazzel heb gehad dat het met het afweken met Aceton van die ene DVD wel gelukt is.[/quote]\r\nNja... mazzel... ligt er aan hoe je het bekijkt.:)\r\nAceton verdampt snel en als je het voorzichtig doet kan het goed gaan alhoewel het onverstandig is.\r\nMaar nagellak remover... phew... daar lukt het geheid ook wel mee, maar daarna is het dan ook een kwestie van snel backup maken en het origineel (waarbij je de remover gebruikt hebt) wegkiepen.\r\n\r\n[quote]Alleen afspelen in een gewone DVD speler lukt wel.[/quote]\r\nDat begrijp ik dus nog steeds niet, hier wel in, en bij de kids en de laptop etc. niet, erg vreemd.\r\nBen je al eens op zoek gegaan naar zo\'n speed tooltje waarbij je van tevoren al je schrijver of lezer op een langzamere snelheid kunt laten draaien?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...