Ga naar inhoud

Audio DVD menu


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben op zoek naar een programma die mijn mp3tjes op één dvd kan branden.\r\nNu kunnen een heleboel progjes dat, maar ik wil per CD, een mapje op het (tv) scherm zien.\r\nDus eigenlijk zoiets als explorer nu laat zien met map structuur.\r\n\r\nO ja, ik heb Audio DVD Creator geprobeert, maar die breekt telkens om onduidelijke reden af.\r\n\r\nthx
Link naar reactie
[QUOTE=dcl;339557]Ik denk dat dat aan de DVD speler ligt. Bij die van mij is dat inderdaad zo, ik zie mapjes en daarin de titels. Gewoon zo\'n goedkope DVD-speler uit een dumpwinkel voor € 20,= speelt alles af.[/QUOTE]\r\n\r\nEn heb je dat met NERO als ISO gebrand?\r\nAfgelopen nacht heeft eindelijk Audio DVD Creator foutloos gelopen, vanmiddag zal ik het op dvd branden en kijken wat het resultaat is. Hoewel ik het vermoeden heb dat er toch nog steeds geen \"mappen\" zijn aangemaakt. \r\n\r\nWe gaan het zien...
Link naar reactie
[QUOTE=dcl;339715]Bij mij werkt het zo, maar nogmaals, het ligt ook aan de DVD speler die je hebt.\r\n\r\ntest het anders eens op een rewritable DVD, als het niet werkt kan je die wissen en wat anders proberen.[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk inderdaad dat het met NERO data burn gaat lukken. In ieder geval géén ISO maken.\r\n\r\nAls ik eruit ben horen jullie de oplossing.
Link naar reactie
[quote=Kishiki;339757]Ik denk inderdaad dat het met NERO data burn gaat lukken. In ieder geval géén ISO maken.\n\nAls ik eruit ben horen jullie de oplossing.[/quote]\n\nGeen ISO maken? Nou het is bij mij anders behoorlijk goed gelukt op die manier... En ja .... in antwoord op Tjoekse,,, de mapstructuur is zichtbaar en aanklikbaar...\n\n[ATTACH]11260[/ATTACH]\n\n[ATTACH]11261[/ATTACH]\n\n\n[quote] Ik brand met NERO een doodgewone DATA dvd[/quote]Waar zit de optie DATA dan?\n\n[ATTACH]11262[/ATTACH]
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;339973]Geen ISO maken? Nou het is bij mij anders behoorlijk goed gelukt op die manier...[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb zo\'n flitstende nero niet, gewoon een oem versie (een versie 6 nog).\r\nEn hierbij kan je kiezen uit verschillende groepen:\r\nfavorieten óf muziek óf data óf foto en video óf kopieeren en back up óf overige.\r\n\r\nIk kies dan bij data voor een data-dvd maken (onder overige hangt de optie om een iso te maken, trouwens nooit geweten dat het op die manier dus ook kon).\r\n\r\n[QUOTE=reintje]Die mappen moet je eerst zélf aanmaken op je HD...[/QUOTE]\r\n\r\nIk ben er inderdaad ook vanuit gegaan dat die mappen er al waren, omdat er sprake was van \"per CD\" (ik ga er dan automatisch van uit dat je de songs van een CD op je harde schijf in een apart mapje hebt staan).
Link naar reactie
[QUOTE=Kishiki;340623]Tot nu toe ben ik nog geen stap verder. Nog steeds geen mappen structuur, alleen een lijst struktuur.[/QUOTE]\r\n\r\nDat is vervelend. Dan denk ik toch dat je dvd speler dit niet kan weergeven, want het had dus blijkbaar ook al met die iso moeten werken zoals Reintje aangaf (heb ik dan ook weer geleerd).\r\n\r\nMisschien kan je je gemaakte schijfje eens bij iemand anders in de speler proberen, en kijken of het dan wel werkt.
Link naar reactie
als je dvd speler geen mappen weergeeft kan je misschien wel een andere truuk proberen.\r\n\r\nals je de naam van de nummers veranderd geef je eerst de naam van de cd of artiest (net wat je makkelijker vindt.\r\ndan zal de speler hier waarschijnlijk op sorteren.\r\n\r\nwaarschijnlijk gaat het heel makkelijk met een mp3-tag tool.\r\n\r\nmoet wel eerlijk zeggen dat ik hier zelf geen ervaring mee heb, het is zomaar een idee.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...