Ga naar inhoud

dvd films op laptop


Aanbevolen berichten

Ik heb mischien een domme vraag en heb al rond gezocht voor een oplossing maar niks kunnen vinden wat ik zoek.\n\nHet zit namelijk zo ik heb een hele berg dvds die ik graag op me laptop wil hebben en als ik weer in nederland ben ze weer te kunnen branden om ze thuis te kunnen kijken op me dvd speler.\n\nIk vlieg volgende week weer terug naar nederland en het scheeld me aan ruimte en gewicht.\nNu kan ik die dvds wel afspelen maar niet opslaan om ze daarna weer te branden.\n\nIs daar een programma of een bepaalde instelling voor?\n\nalvast bedankt voor de tips en hulp.
Link naar reactie
De kwaliteit zal alleen maar slechter worden ,als je orginele dvd\'s hebt en die nu op een hd gaat zetten ,om straks weer te gaan branden .(of je moet ze de orginele grote laten ,maar dan kun je ze waarschijnlijk niet meer goed branden)\n \nMet dvd schrek gaat het ook al niet ,dat bestaat immers niet.\nHet prg waar het mee kan is \"DVD Shrink\"
Link naar reactie
Als je ze de orginele grootte laat zul je later met duallayer dvd\'s aan de slag moeten.\nDie zijn best duur ,en ook je dvd brander moet dat aan kunnen .\nAls het om orginele dvd\'s gaat kun je ze beter als dvd mee nemen ,desnoods zonder doosje\'s.\nWant een orginele dvd gaat ook een stuk langer mee en is veel minder kwetsbaar dan een zelfgebrande dvd.
Link naar reactie
Hi mensen bedankt voor de info,ik heb een 2e zo goed als lege partitie van ongeveer 25 Gb.\r\nMaar als ik zo de reacties en tips lees kan ik beter ze in origenele staat laten en gewoon een map kopen om ze in te doen.\r\n\r\nEn dat ga ik ook doen ik laat de mappen en hoesjes gewoon hier en neem alleen de cds mee.\r\n\r\nIn ieder geval bedankt voor jullie tips en aandacht.:D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...