Ga naar inhoud

Nero i.p.v. Roxio


Aanbevolen berichten

Ik heb een paar dagen geleden mijn nieuwe laptop binnen gekregen, en ben momenteel bezig met het afstellen van de notebook naar mijn wensen.\r\n\r\n1 ervan, is het vervangen van Roxio (ecm 9), door Nero, aangezien ik met Roxio veel problemen heb gehad in het verleden en ik Nero gewend ben en die liever gebruik dan Roxio. Mijn vraag is, in hoeverre de software van Roxio, is verweven met de drivers van de dvd speler/(re)writer die zich in mn laptop bevindt, en of het volstaat om gewoon alles van Roxio er af te gooien (inclusief startup zooi, en registervermeldingen), en er vervolgens Nero op te installeren. De vraag is dus of dat moeilijkheden zou kunnen geven. Ook vraag ik me af of Nero dan zijn eigen drivers heeft voor die dvd speler/(re)writer???\r\n\r\nVerder heb ik ondertussen wel een account bij Roxio moeten maken, aangezien ik iets van een gebrande dvd wilde afhalen. Ik vraag me af of het account dan ook wordt verwijderd/gede-activeerd als ik Roxio van mn notebook verwijder.\r\n\r\nPC: DELL Inspiron 1501 AMD Turion. Windows XP Pro SP2.\r\nTSSTcorp DVD+-RW TS-L632H
Link naar reactie
ik zou deze link gebruiken voor het weg halen van roxio\r\n[url]http://kb.roxio.com/content/kb/Creator/000086CR[/url]\r\n\r\nen daarna gewoon nero er op zetten, ik betwijfel of je nog iets in het register hoeft te doen, dit zou ik zo wie zo alleen doen als je er echt verstand van hebt.\r\nof niet bang bent de boel te verklooien.;)\r\n\r\ndrivers zal je niet veliezen die staan als het ware in windows en niet in roxio\r\ner zitten dus ook in nero geen drivers voor je dvd brander.\r\n\r\nje account bij roxio heb je gemaakt via internet en staat dan ook bij roxio op de server, je kan vanaf elke pc met een internet aansluiting inloggen bij roxio.\r\n\r\nps . als je toch persee je register wil opschonen kan je ook een tooltje gebruiken, bv. ccleaner.\r\n[url]http://www.wurksjops.nl/forum/[/url]\r\nhier staat een mooie tut. van onze vriend ctrlaltdelete.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...