Ga naar inhoud

Windows verkenner werkt niet meer.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik krijg om de 5 min : Windows verkenner werkt niet meer. En dat is heel erg irritant, het gebeurt vaak als ik op een bestand klik, maakt niet uit wat voor bestand.\r\n\r\n[B]Details: \r\n\r\nProbleem met handtekening\r\nNaam van probleemgebeurtenis: APPCRASH\r\nNaam van de toepassing: explorer.exe\r\nVersie van toepassing: 6.0.6000.16386\r\nTijdstempel van toepassing: 4549b091\r\nNaam van foutmodule: ntdll.dll\r\nVersie van foutmodule: 6.0.6000.16386\r\nTijdstempel van foutmodule: 4549bdc9\r\nUitzonderingscode: c0000005\r\nUitzonderingsmarge: 00042e7b\r\nVersie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3\r\nLandinstelling-id: 1043\r\nAanvullende informatie 1: 8d13\r\nAanvullende informatie 2: cdca9b1d21d12b77d84f02df48e34311\r\nAanvullende informatie 3: 8d13\r\nAanvullende informatie 4: cdca9b1d21d12b77d84f02df48e34311[/B]\r\n\r\nHulp AUB\r\n\r\nAlvast Bedankt !!
Link naar reactie
Een aanvulling,op de eerder genoemde opdracht \"Uitvoeren\".\r\nDeze is weer te herstellen,indien je de startknop bediend en deze komt automatisch weer in het rechter scherm te staan.\r\nKlik met rechts op de startknop >Eigenschappen > Menu Start > aanpassen >\r\nzoek naar de regel : De opdracht Uitvoeren weergeven en vink deze aan.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 11 maanden later...
Het probleem blijft zich heraald voordoen ook met het aanmaken van nieuw account. Veroorzaker is vaak registerfiles die middels torrent zijn gedownload. Verder werkt de PC onder Vista prima!\r\n\r\nDe ultieme oplossing is Free Commander te downloaden van Internet voor Vista. Dan kun je in alle Harde schijven en partitiies verkennen. Het is soms zo simpel! Let op de error is alleen als je een schijf niet meer kan herkennen met de melding: Windows verkeener werkt niet meer!!!!!!!!\r\n\r\ngr,\r\n\r\nJaap van der leede (vanderleede@zonnet.nl)
Link naar reactie
[quote=vanderleede;415397]Het probleem blijft zich heraald voordoen ook met het aanmaken van nieuw account. Veroorzaker is vaak registerfiles die middels torrent zijn gedownload. Verder werkt de PC onder Vista prima!\n\nDe ultieme oplossing is Free Commander te downloaden van Internet voor Vista. Dan kun je in alle Harde schijven en partitiies verkennen. Het is soms zo simpel! Let op de error is alleen als je een schijf niet meer kan herkennen met de melding: Windows verkeener werkt niet meer!!!!!!!!\n\ngr,\n\nJaap van der leede [/quote]\nJe bent zeker dol op SPAM, zoniet, kan je beter je`E-Mail adres weghalen.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hallo! \r\n\r\nIk hoop dat ik een bijdrage kan leveren om het probleem \'Windows verkenner werkt niet meer\' op te lossen. Zeer irritant. Ik werk op een 32-bits machine, Vista Home Premium.\r\n\r\nOp mijn externe harde schijf van ongeveer 3 jaar oud heb ik een groot aantal filmbestanden, allemaal opgeslagen in mappen. Het openen van de hoofddirectory op de externe harde schijf ging prima, netjes kwamen al mijn mappen in beeld. Echter, als ik één map probeerde te openen, kreeg ik altijd voornoemde melding. Het openen van de andere mappen ging probleemloos. Architektuur, natuur, mens, dier en lucht : allemaal mappen die ik prima kon openen, en de daarin opgeslagen filmbestanden prima kon afspelen. Alleen de map \'licht\' gaf problemen. \r\n\r\nAllereerst heb ik de externe harde schijf opgeruimd met Windows. Daarna gedefragmenteerd. Hielp niet. Daarna de map die problemen gaf gekopieerd naar mijn harde schijf, om de map vanaf mijn harde schijf te openen. Hielp niet. Daarna \"Start\" -> \"Uitvoeren\" -> SFC /SCANNOW. Geen resultaten. Daarna een alternatief \'Windows Verkenner Programma\' gedownload en geinstalleerd, de naam van het programma is mij ontschoten. Iets met een \'F\'. Met dat programma geprobeerd om de map te openen. Ging 10 seconden goed, daarna reageerde het programma niet meer. Da\'s ook niks. \r\n\r\nDe \'Help\' sectie in Vista suggereerde het uitschakelen van miniatuur-weergaven van de mappen. Dat gedaan, en verrek! Ik kan de map weer openen! Geen meldingen meer! Tevens suggereerde de \'Help\' sectie het OF uitschakelen van de laatst door mij geinstalleerde codec \'FFDSHOW.AX\' OF het verwijderen van voornoemde codec. \r\n\r\nOmdat het bekijken van mappen zonder miniatuur-weergaven toch wat lastig is, heb ik de \'FFDSHOW.AX\' codec opgezocht in mijn systeem en handmatig verwijderd. Dit zou ook via de Command prompt moeten kunnen, maar dat vond mijn systeem niet zo\'n goed idee : een \'.dll\' bestand kon niet gevonden worden. Handmatig verwijderd dus, na 5 minuten zoeken. En voila. Al mijn filmbestanden, 9 van 10 AVI, hier en daar een MPEG, blijven perfect afspeelbaar EN ik krijg de melding niet meer, dat \'Windows verkenner niet meer reageert\'.\r\n\r\nIk hoop dat anderen hier ook iets aan hebben : bij mij werkt het perfect! \r\n\r\nIedereen bedankt voor alle tips!
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Mijn buurman heeft een groot probleem. Telkens als hij een foto wil afprinten, dan krijg je \"Windowsverkenner werkt niet meer\". Heb al vanalles geprobeert, met shell-extenties uit te schakelen en weer in te schakelen, maar geen resultaat. Ook al via printeroplossingen gezocht, maar niets over te vinden.\r\nComputer werkt onder Vista Home.\r\nVroeger heeft de printer het altijd gedaan, en plots niet meer.\r\nWeet iemand iets meer over dit probleem? Heb ook al via andere forums gekeken, maar niks heeft soelaas gebracht.\r\nGroetjes.
Link naar reactie
@chrisvis\r\nGraag hiervoor even een nieuwe vraag stellen.\r\n\r\nVoor het starten van een nieuwe vraag, klik je links-boven op \"[I]Computer Idee Forum[/I]\"\r\n(Lees ook de forumregels even door)\r\n\r\nDan krijg je een lijst met verschillende sub-onderdelen ([I]hardware, Internet, multimedia, software[/I] etc.) en in ieder van die weer wat sub-mogelijkheden.\r\nKies er één waar van je denkt dat het passend is voor jouw vraag, dus als je niet weet hoe je een PC kaart moet plaatsen, dan ga je naar \"[I]hardware - onderdelen[/I]\", en als je niet weet hoe je Windows XP moet installeren, ga je naar \"[I]Besturingssystemen - Windows NT/2000/XP[/I]\"\r\nNa op zo\'n onderdeel geklikt te hebben, krijg je de mogelijkheid links boven voor \"[I]Nieuw onderwerp posten[/I]\".\r\nGebruik een passende titel voor je vraag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...