Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Nooit gezien zo\'n ding...\nMaar als ik de specificaties van een S-video connector cabel opzoek, dan zie ik dat er géén pinnetjes voor geluid aan die kabel / plug zitten....\n\nIk denk dus dat je een aparte geluidskabel van je video-recorder (line-out, misschien een tulp stekkertje, of op SCART) naar je geluidskaart (line-in 3,5 mm jack) moet leggen.\n\nVoor de meesten onder ons betekent \"video\" die tape met beeld en geluid, maar in de beeldapparatenwereld betekent video \"het beeld\", en dus het beeld alleen.
Link naar reactie
Bedankt voor de tip. Ik dacht het tussendoor ook wel of met een s-video kabel alleen het beeld door wordt gegeven heb toen ook iets met geluidskabels gedaan. Door je tip ging ik op sites kijken voor comupter/video/audio kabels en vond een vond een geluidskaartplug waar ik de geluids tulp op aan kon sluiten. Ik denk dat het zo wel moet werken maar kan het op het ogenblik nog niet uitproberen omdat mijn programma bezig is en maar een ding tegelijk kan. Ik laat het nog weten of het werkt.\r\n\r\nGroetjes Andrea
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...