Ga naar inhoud

Traag branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb een paar dagen het volgende probleem :\r\n\r\nAlsi k een DVD ga branden (via Nero, DVD video bestanden branden audio en video TS) dan gaat er iets niet helemaal goed. Normaal gesproken duurde het zo 5 tot 6 min. en dan was mijn DVD klaar nu duurt het bijna het dubbele aan tijd !! wat mij op valt is dat het balkje \"lead in\" die normaal zo rond de 98% schommelt pas er laat mee begint; normaal zag ik deze gelijk oplopen maar nu duurt het bijna de gehele brandtijd ? dwz de tijd die ik normaal kwijt was (5 min) die loopt bijna helemaal af en dan pas zie ik het ballkje met \"lead in\"pas mee gaan lopen en dan duurt het nog zo\'n 5 min voordat mijn DVD gebrandt is.\r\n\r\nEen audio CD is geen enkel probleem en een data schijf maken ook niet.\r\n\r\nZover ik weet heb ik geen instellingen verandert en of updates binnen gehaald (Nero).\r\n\r\nHet gaat om een PC met Vista Home Premium, LG GSA-4176B brander met de allerlaaste firmware, de Nero versie is Ultra 7.10.1.0.\r\n\r\nWie heeft er een idee wat het probleem kan zijn ? want ik zou graag mijn oude snelheid terug willen hebben.\r\n\r\nO ja ik heb al wat gegoogled en daar kwam ik het verhaal van DMA tegen, heb dit geprobeerd (aan/uit) zetten maar dit mocht helaas niet helpen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hoi, hierbij wil ik ff melden dat het probleem is opgelost.\r\n\r\nNa vele tips heb ik als laaste redmiddel de DVD brander via apparaatbeheer verwijderd, en de pc opnieuw op gestart zodat hij opnieuw door Windows (vista) wordt geinstalleerd.; en jawel alles werkt weer zoals het hoort. Heb geen idee waarom hij in eerste instantie ineens zo raar is gaan doen maar hij werkt weer.\r\n\r\nIn ieder geval bedankt voor jullie meedenken !
Link naar reactie
[QUOTE=arthur35;340217]Hoi, hierbij wil ik ff melden dat het probleem is opgelost.\r\n\r\nNa vele tips heb ik als laaste redmiddel de DVD brander via apparaatbeheer verwijderd, en de pc opnieuw op gestart zodat hij opnieuw door Windows (vista) wordt geinstalleerd.; en jawel alles werkt weer zoals het hoort. Heb geen idee waarom hij in eerste instantie ineens zo raar is gaan doen maar hij werkt weer.\r\n\r\nIn ieder geval bedankt voor jullie meedenken ![/QUOTE]\r\n\r\nZal wel een \'vistakwestie\' geweest zijn.....;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...