Ga naar inhoud

mobiele telefoon kopen welke moet ik nemen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo.\r\nik ga naar de zomervakantie naar een nieuwe school en ik wil dan ook een mobile telefoon kopen alleen welke moet ik nemen ik vind sommige dingen heel onduidelijk \r\ndit zijn mijn eisen \r\n-kunnen bellen logies \r\n-dicht kunnen klappen \r\n-camara voor foto\'s en filpjes te maken\r\n-uibrijbaar geheugen \r\n-kleurenscherm \r\n-mp3 speler \r\n-filpjes er op kunnen kijken \r\n-fm radio \r\n-geluid kunnen opnemen \r\n-geen rose kleur \r\n-met beltegoed er al bij \r\n-en usb liever geen bluatoot\r\n \r\nbudget onder honder 100 euro maar 150 is ook niet erg maar liever niet boven de 100 euro \r\n \r\ndeze hat ik al gezien \r\n Home » Telecom » Prepaid » € 50,- tot € 100,- » T-MOBILE Prepaid SAGEM MY401C \r\nT-MOBILE Prepaid SAGEM MY401C \r\n \r\n Art.nr.: 111642-KYK \r\nStandby- 250 uur, beltijd 3,5 uur\r\n81 Gram\r\nTriband toestel\r\nKleurendisplay\r\nVGA camera met zoom\r\nVideofunctie\r\nGeheugen 10 MB, uitbreidbaar met micro SD-geheugenkaart\r\nBluetooth\r\nUSB\r\nAgenda en rekenmachine\r\nMp3-speler\r\nHandsfree functie\r\nPolyfone beltonen\r\nTriband\r\nGeen 16 dagen omruilgarantie\r\nMaximaal 1 per klant\r\nPrepay toestellen zijn voorzien van een SIM lock\r\nBeltegoed max. 15,-\r\n \r\n [IMG]http://www.kijkshop.nl/productafbeeldingen/kijkshop/normaal/KS111642g/t-mobile-prepaid-sagem-my401c-(111642).gif[/IMG]\r\nprijs 65 euro
Link naar reactie
Kom ik daar met mijn goeie ouwe 3310... Eerst was ik een fossiel omdat ik géén GSM had, nu ben ik een fossiel omdat ik alléén máár een GSM heb, zonder camera, kleurenscherm, soundmixbazaar, tosti-ijzer en straalaandrijving...\n\nIk zou eerlijk gezegd gewoon een standaard mobieltje kiezen, daar zullen de meeste van je eisen al wel inzitten. Koop je voor de rest gewoon een mediaspelertje als de Creative Zen of zoiets...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...