Ga naar inhoud

geluid zonder reden verdwenen??


Aanbevolen berichten

Goede avond. \r\n\r\nToen ik gister een liedje wou afspelen met windows media player kreeg ik de volgende foutmelding:Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren. Het kwam er dus opneer dan ik geen enkel geluid kon horen. Ik heb voor de zekerheid toen nog even mijn downloadprogramma geopend en gekeken of het wellicht aan wmp zelf lach maar ook daar werd geen enkel bestand afgespeeld. Ik heb gister hoogstens een half uur op mijn pc gezeten en daarna heb ik dit gemerkt. Ik heb niks geks gedaan op de computer en heb voor de rest ook niks gedownload, alleen op MSN gezeten, dus ik kan mij geen enkele zinnige reden voor dit verschijnsel bedenken. Ik heb ook gechecked of het misschien aan mijn geluidskaart of andere drivers lag maar ook daar is alles onveranderd. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want zonder geluid weet ik mij geen raad. \r\n\r\nAlvast bedankt, \r\n\r\n\r\nKevin Ouwerkerk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...