Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje over Free Call (het programma dat vandaag op de downloadsite van computeridee staat). \r\nIk heb het programma uitgeprobeerd en alles werkte perfect, maar na 5 gesprekken kreeg ik het bericht dat ik \'het maximum aantal gratis gesprekken heb bereikt :shock: \'. Betekent dit, dat ik beltegoed móet aanschaffen als ik in toekomst \'gratis\' wil blijven bellen met dit programma? \r\nOp de downloadsite van computeridee en op de site van het programma staat dit volgens mij namelijk niet duidelijk vermeld.\r\n\r\nKan iemand mij helpen?\r\n\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
Free Call lijkt heel erg op voipbuster, dat ik al meer dan een jaar in gebruik heb. Had toen 10 euro gestort en kon toen 120 dagen vrij bellen en daarna die 10 euro opmaken. Kosten? 1 eurocent per minuut en 5 eurocent voor een smsje. Alleen bellen naar een 06 nr kost 25 eurocent. Maak er niet zoveel gebruik van dus die 10 euro raakt niet zo snel op. Heb Free Call ook geinstalleerd maar toen ik zag dat die op voipbuster leek heb ik er nog niets mee gedaan. Zou gewoon eens wat credits kopen en gezien de betaalmogelijkheden moet dat simpel zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...